Skip to content

שוד אלים בראשון לציון. השודד נמלט עם 150 אלף שקלים

אפיוני השוד מעלים חשד כי מדובר באותו "אופנובנק", ששדד עשרה סניפי בנקים השנה. באחד מהם נרצח המאבטח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אפיוני השוד מעלים חשד כי מדובר באותו "אופנובנק", ששדד עשרה סניפי בנקים השנה. באחד מהם נרצח המאבטח

מאת אליק מאור 

גבר חבוש בקסדה שדד הבוקר (רביעי) כ-150 אלף שקלים מסניף בנק מרכנתיל דיסקונט במרכז ראשון לציון ונמלט. משטרת ישראל עורכת כעת סריקות אחריו. 

הבוקר סמוך ל-10:20 נכנס הגבר לסניף מרכנתיל דיסקונט שברחוב רוטשילד בראשון לציון. הוא הצליח לתפוס ולרתק את השומר במקום ולחטוף ממנו את נשקו. אחר כך השכיב את השומר על רצפת הבנק, רץ לעבר אחת הכספריות ובאיומי האקדח שדד ממנה סכום המוערך בשלב זה ב-150 אלף שקלים. מייד לאחר מכן נמלט מהמקום, כנראה רכוב על אופנוע.

כוחות גדולים של משטרת ראשון לציון וימ"ר מחוז מרכז הוזעקו לבנק, הוקמו מחסומים בכניסות לעיר והמשטרה מבצעת סריקות. מחקירה ראשונית עולה, כי קיימים מאפיינים דומים הזהים למאפייני "האופנובנק", החשוד ששדד מספר סניפי בנק באזור המרכז במהלך השנה שחלפה. במשטרה הצטברו יותר מעשרה מקרי שוד, שנמצא ביניהם קו מקשר ואפשר לשייכם לאותו אדם. אחד ממקרי השוד נגמר בהירצחו של יניב אנגלר, מאבטח סניף בנק הפועלים בבאר יעקב, שאירע באמצע אוגוסט 2011. שודד חבוש בקסדה נכנס לבנק, ירה פעמיים במאבטח שניסה להתעמת איתו, שדד את הבנק ונמלט מייד רכוב על אופנוע. אגב, אותו סניף בנק הפועלים, נשדד כבר בעבר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן