Skip to content

‏שתי מסעדות סושי כשרות נפתחו בטרמינל 3 בנתב"ג

‏שתי מסעדות סושי כשרות נפתחו בטרמינל 3 בנתב"ג. מסעדה אחת תפעל באזור הדיוטי פרי ומסעדה שניה תפעל באולם "שחקים", הפתוח למלווים. את המסעדות תפעיל הבעלים של מסעדת Susi Bar&Fram chef בתל אביב.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסעדה אחת תפעל באזור הדיוטי פרי ומסעדה שניה תפעל באולם "שחקים", הפתוח למלווים. את המסעדות תפעיל הבעלים של מסעדת Frame Chef & sushi Bar בתל אביב 

מאת עמי אטינגר  

במסגרת תוכנית הפיתוח של רשות שדות התעופה (רש"ת) והרחבת מגוון המוצרים והשירותים הניתנים לציבור הנוסעים, נפתחו בימים אלה שתי מסעדות לממכר סושי בטרמינל 3 בנתב"ג – האחת במתחם ההסעדה באולם הנוסעים היוצאים (הדיוטי פרי) והשנייה במתחם המסחרי "שחקים", הפתוח לקהל המלווים והמבקרים.

אולם "שחקים" בנתב"ג. עכשיו גם סושי. צילום עירית רוזנבלום
אולם "שחקים" בנתב"ג. עכשיו גם סושי. צילום עירית רוזנבלום

במכרז רש"ת להפעלת מסעדות הסושי זכתה י.ד.  כ.ד.א.י יזמות וניהול,  הבעלים של מסעדת "פריים" – Frame chef & Sushi Bar בתל אביב. ההפעלת היא לתקופה של שש שנים עם אופציה של רש"ת להארכה של עד 36 חודשים.

הקהל רצה סושי 

רש"ת החליטה לפתוח מסעדת סושי (כשרה) בטרמינל 3, בעקבות סקרים ובדיקות שמהן עלה כי מסעדה כזו, בנוסף למגוון המסעדות ובתי קפה שכבר פועלים בטרמינל, עונה על רצונו וטעמו של ציבור הנוסעים והמלווים. מסעדת הסושי ב"שחקים" פתוחה גם לקהל המלווים וברש"ת מעריכים, כי מלבד ציבור הנוסעים והמלווים, היא תשרת גם את תושבי היישובים הסמוכים לנתב"ג.

המכרז להפעלת מסעדות הסושי מהווה נדבך נוסף בהגדלת תמהיל ומגוון בתי הקפה והמסעדות בנתב"ג. בין המסעדות החדשות שנפתחו בעבר בנתב"ג היו: "שיפודי התקווה", "בורגר ראנץ'", "ארומה" ו"פיצה האט".

במסגרת תוכנית המסחר של רש"ת,  שהחלה ב-2011 ואמורה להסתיים בסוף 2012, תושלם יציאתם של כ-30 מכרזים מסחריים למגוון חנויות ותחומי פעילות בטרמינל 3, כגון חנות לממכר מוצרי אלקטרוניקה, חנות לממכר כלי קריסטל ועוד.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן