Skip to content

אמריקה, אפשר גם פנקייק בריאות ליום העצמאות

מאכל החביתיות, המזוהה כל כך עם ארוחת הבוקר האמריקנית, לא חייב להיות מושחת ומשמין. לכבוד יום העצמאות של ארצות הברית, שלמה וולפברג מציע חלופת פנקייקס בריאותית ומזינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאכל החביתיות, המזוהה כל כך עם ארוחת הבוקר האמריקנית, לא חייב להיות מושחת ומשמין. לכבוד יום העצמאות של ארצות הברית, שלמה וולפברג מציע חלופת פנקייקס בריאותית ומזינה

מאת שלמה וולפברג

ארוחת הבוקר… רק לשמע צמד המילים הללו, חלק גדול מהאנשים מאבדים את התיאבון: "אני לא רעב", "לא מתחשק לי שום דבר", "אני אוכלת מספיק במשך היום"… כל אחת ואחד עם התירוץ המיוחד. גם לי לא מתחשק לאכול לפעמים ארוחת בוקר כבדה ורצינית, כזו שדורשת זמן והשקעה (סלט, ביצה, טוסטים ותוספות. הרבה עבודה).

לכן, אני אוהב לגוון. מתי שבא לי ואני יכול, אז אני משקיע טיפה יותר, ומתי שלא מתאפשר – אני מכין משהו פשוט ומהיר. עם זאת, המשפט אכן ראוי, ארוחת הבוקר נשארת הארוחה החשובה ביותר של היום. יש כמות עצומה של מחקרים בנושא, שמראים שאחד הגורמים המשותפים לכל הגישות לאורח חיים בריא, היא ארוחת הבוקר!

יש אינספור סיבות בריאותיות לאכילת ארוחת בוקר, ותוכלו למצואן בחיפוש מהיר באוטוסטרדת המידע של גוגל או מתחריו השונים. אך לדעת זה לא הכל בחיים, בסוף צריך גם לעשות.

כהוקרה ליום העצמאות האמריקני המתקרב, החלטתי לשתף אתכם במתכון להכנת מאכל ארוחת בוקר מסורתי בארצות הברית. כמובן שהכנסתי קצת עדכונים משלי…

ארוחת בוקר מגניבה, קלה להכנה ואפילו בריאה:

פנקייקס בריאות

דרגת קושי: ♥♥♥♥♥          זמן הכנה: 10 דקות         מתכון למנה אחת

  • 1 ביצה
  • 2-3 כפות יוגורט איכותי
  • חצי כוס קוואקר (שיבולת שועל)
  • 1 כוס פירות חתוכים (מפירות העונה)
  • חצי כפית קינמון
  • חצי כפית קקאו או אבקת חרובים
  • מעט חמאה לשימון המחבת

אופן הכנה

  1. מערבבים את כל המצרכים בקערה (למעט החמאה).
  2. מחממים מחבת (פנ = Pan), מניחים את החמאה, ולאחר מכן את העוגה (קייק = Cake). כ-2-3 דקות לכל צד על אש בינונית והחביתית שלנו מוכנה.

.

ארוחת הבוקר הזו תתן לכם את הדחיפה הנחוצה בשביל להתחיל את היום ברגל ימין. אז בפעם הבאה שלא מתחשק לכם לאכול שוב את אותה ארוחת בוקר משעממת, נסו לגוון. יש כל כך הרבה אפשרויות, רק צריך להפעיל מעט את הדימיון שלנו.

בתיאבון, לבריאות ויום עצמאות שמח אמריקה.
.

התמונות באדיבות: http://www.freedigitalphotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן