Skip to content

פוטרו שמונה מרשלי אוויר בארה"ב ששתו אלכוהול בזמן אימונים

פוטרו שמונה מרשלי אוויר בארה"ב ששתו אלכוהול בזמן אימונים. יצאו בהפסקה, כמה מהם עם נשק, לארוחה במסעדה ושתו אלכוהול. מינהל הביטחון בתחבורה, שחקר את האירוע, החליט לפטרם, בגלל המחוייבות לשמור על סטנדרטים גבוהים של ניהול ואחריות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצאו בהפסקה, כמה מהם עם נשק, לארוחה במסעדה ושתו אלכוהול. מינהל הביטחון בתחבורה, שחקר את האירוע, החליט לפטרם בגלל המחוייבות לשמור על סטנדרטים גבוהים של ניהול ואחריות, למרות שלא היו רשומים לטיסה 

מאת עמי אטינגר

פוטרו שמונה מרשלי אוויר בארה"ב, בגלל ששתו משקאות אלכוהוליים בזמן אימונים. כך נמסר ממינהל הביטחון בתחבורה – (Transportation Security Administration ) בארה"ב.

שמונה המרשלים, שבדרך כלל טסים עם אקדחים, כדי להגן על טיסות מסחריות, שהו בחודש פברואר בניו יורק לצרכי אימונים, ולא היו רשומים ביום המסויים, שבו ארע האירוע, לטיסות. "הקבוצה, שכללה גם מפקח אחד, יצאה בהפסקה לארוחת צהריים, שבה שתו השמונה משקאות אלכוהוליים, כאשר לכמה מהם היה באותו הזמן נשק", סיפר דיוויד קסטלבטר (David Castelveter), דובר מינהל הביטחון בתחבורה (TSA)

לדבריו, האירוע דווח על ידי מרשל אחר, שראה את הנעשה, באתר הפדרלי של מרשלי האוויר, ובעקבות כך פתח מינהל הביטחון בתחבורה בחקירה פנימית. בהתאם לתקנות התעסוקה, לשבעה מהמרשלים ניתנה אפשרות לערער על הפסקת עבודתם. אחד מהם, שגוייס רק לאחרונה לשירות והיה במעמד של סטטוס זמני, פוטר מיידית.

"מינהל הביטחון בתחבורה מחזיק את כל עובדיו ברמות המקצועיות והאתיות הגבוהות ביותר עם אפס סובלנות כלפי התנהגות בלתי הולמת במקום העבודה", ציין קסטלבטר, "החלטת מינהל הביטחון בתחבורה לפטר את האנשים המעורבים בהתנהגות הבלתי הולמת, מאשרת את המחוייבות החזקה שלנו לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניהול ואחריות".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן