Skip to content

מיתוג מחודש או מסווה לקיצוצים

חברת זאפ רסט ממחישה בהתנהלותה את המשבר העובר על ענפי הפרסום והתקשורת. החברה, העוסקת בעיקר בפרסום עסקי בתחום המסעדנות יצאה בהכרזה על מינוי חדש, שמה שעומד מאחוריו הוא מדיניות צמצומים וקיצוצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


חברת זאפ שהוקמה וצמחה בעבר בקיבוץ רמת הכובש והתמקדה בעיקר בשירותי השוואת המחירים, נרכשה לימים על ידי חברת דפי זהב שהחליפה בעלויות בזו אחר זו. עקב קשיים פיננסיים, הועברה לבסוף החברה לידי מחזיקי אגרות החוב שלה מבנק הפועלים ומשורת חברות השקעות המנהלות, ברובן, את קופות הפנסיה שלנו.

לפני כחצי שנה, החליטה דפי זהב על מיתוג מחודש, במסגרתו שינתה את שם החברה לזאפ גרופ. אתר זאפ רסט הוא אתר האוכל של החברה שמסוף השבוע, יועבר לידי העורכת לימור לבון, כפי שהודיעה החברה. לבון ערכה עד כה את אתר החברה זאפ מתחתנים, מעתה תערוך שני אתרים ותמלא את מקומו של רותם דרוב שערך בשנתיים האחרונות את זאפ רסט.
מבלי לרמז על משבר כלשהו, הודיעה החברה כי היא צופה הרחבת הפעילות בעולם המסעדות הישראלי, וחדירה מאסיבית לזירות מגוונות ברשת ובמדיה. 

החברה מציינת כי אתר zap rest  הוא אתר המסעדות המוביל של ישראל ובו מידע על אלפי מסעדות ובתי קפה בישראל. האתר שהוקם לפני כשלוש עשרה שנים, מציע אף שירותים כמו הזמנת מקום  במסעדה באמצעות האינטרנט, הזמנת משלוחים, וכן פרסומים מקצועיים.

משיחה עם גורם בכיר בזאפ עולה כי "יש צמצומים ברסט, ירידה דרסטית במכירות ובהכנסות, והתקן של רותם דרוב התפוגג לו. את רותם פיטרו והפכו את עורכת התוכן של מתחתנים לאחראית גם על רסט"

מקבוצת זאפ נמסר בתגובה כי "אתר zap rest מתחדש כל העת, ורק לאחרונה הצטרף אל אתרי zap group המרכזיים, שהפכו חלק מהמהפכה הצרכנית הדיגיטלית החדשה. במסגרת השינויים התוכניים והטכנולוגיים, השתנה גם המבנה הארגוני של כמה מאתרי הקבוצה, וביניהם גם ניהול התוכן באתר zap rest.תפקיד עורכת האתר מבוסס כעת בעיקר על פן התוכן, בעוד משימות אחרות הופנו לטיפולם של בעלי תפקידים אחרים. מתוך שאיפה לשמר את חטיבות ואגפי הקבוצה כמומחים ביותר בתחומם, ניתן ניהול התוכן באתרzap rest לאחת מהעורכות המוערכות בקבוצה. רותם דרוב ליווה אותנו במשך שנתיים ואנו מודים לו מאד על כך."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן