Skip to content

בעלה של הצעירה מאריתיראה החשוד ברציחתה – נעצר בתל אביב

תושבים הבחינו בבעל כשהוא רודף אחרי שני זרים כשסכין בידיו והזעיקו משטרה. לאחר מרדף קצר הוא נעצר והודה ככל הנראה ברציחתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושבים הבחינו בבעל כשהוא רודף אחרי שני זרים כשסכין בידיו והזעיקו משטרה. לאחר מרדף קצר הוא נעצר והודה ככל הנראה ברציחתה

מאת אליק מאור 

בעלה (28) של נצנט מיקאל, הצעירה האריתריאית בת ה-18 שגופתה נמצאה לפני ארבעה ימים, נעצר אתמול (שבת) בשכונת התקווה בדרום תל אביב. גופתה של הצעירה נמצאה ביום רביעי שעבר על ידי גיסה, בעת שחזר לדירה בה חיו שלושתם ברחוב מסילת ישרים בשכונת שפירא בדרום העיר. כוח משטרה ממרחב יפתח שהוזעק למקום על ידי הגיס, אחי בעלה, מצא אותה מוטלת בשלולית דם כשהיא דקורה בחלקים רבים בגופה וללא רוח חיים.

בעלה של הצעירה, שנחשד ברציחתה, נעדר והמשטרה פתחה במצוד אחריו. הבעל, כך נודע, הועסק על ידי קבלן מכפר סבא. אמש הבחינו בו שני תושבי דרום העיר, שהכירו את החשוד, והחליטו להזעיק את המשטרה. הבעל, שהבחין בשניים, החל לרדוף אחריהם כשהוא אוחז בסכין. תושבים שהבחינו במרדף הזעיקו את משטרת תל אביב. כוח יס"מ, שהגיע למקום, השתלט עליו בתום מרדף קצר ועצר אותו לחקירה.

נודע כי הבעל קשר עצמו לאירוע ואף הודה ברציחתה של אשתו. לטענתו, הוא זעם עליה לאחר שהגיעה לישראל לפני כשלושה חודשים, ככל הנראה דרך גבול מצרים, ללא הסכמתו  ולאחר שהותירה מאחוריה את בנם הפעוט בידי משפחתה. היא הצטרפה לדירת המגורים בה חיו הבעל ואחיו ובמהלך אחת המריבות הקשות ביניהם, הוא רצח אותה. חוקרי המשטרה מנסים לברר אם הרצח תוכנן מראש או בוצע על רקע של התקף זעם. היום הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן