Skip to content

משרד התחבורה שיגר הודעות קוליות ל-30 אלף נהגים שנדרשו לקורס בנהיגה מונעת

ההודעות הקוליות נשלחו ישירות למכשיר הטלפון הנייד או לטלפון האישי בביתם. מנכ"ל משרד התחבורה: מי שלא יבצע את הקורס תוך 3 חודשים צפוי לשלילה מיידית של רישיון הנהיגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרד התחבורה שיגר היום הודעות קוליות מוקלטות לכ-30 אלף נהגים שנדרשו לעבור קורס בנהיגה נכונה (נהיגה מונעת) וטרם ביצעו אותו כמתחייב מתקנות התעבורה. כך הודיע היום מנכ"ל המשרד עוזי יצחקי.

מנכ"ל משרד התחבורה ציין, כי נהגים שלא יבצעו את הקורס בתוך שלושה חודשים מיום קבלת ההודעה הטלפונית, צפויים לשלילה מיידית של רישיון הנהיגה וזאת ללא כל התראה נוספת.

ההודעות הקוליות נשלחו ישירות למכשיר הטלפון הנייד או לטלפון האישי בביתם של הנהגים בלשון הבאה: "לפי רישומי רשות הרישוי לא בצעת את אמצעי התיקון שהוטל עליך בהתאם לשיטת הניקוד הקבועה בחוק. לידיעתך, אי ביצוע ההדרכה יגרום להתליית רישיונך".

מכתבי אזהרה

אגף הרישוי במשרד התחבורה מתכוון לשלוח בנוסף להודעות הקוליות מכתבי אזהרה אישיים לכל אחד מהנהגים המחויבים לעבור את הקורס וטרם  ביצעו אותו או נרשמו לקורס.

על פי שיטת הניקוד החדשה, שיזם שר התחבורה ישראל כץ, נהג שחויב לבצע קורס בנהיגה נכונה ולא ביצע אותו בתוך 6 חודשים לכל היותר, רישיונו יישלל ויחודש רק לאחר ביצוע הקורס.

יצוין, כי נהגים שצברו 12 נקודות חובה ויותר בשיטת הניקוד חייבים לעבור קורס בנהיגה נכונה, כתנאי לחידוש הרישיון. נהגים שצברו 24 נקודות מחויבים בנוסף לכך לבצע קורס ייעודי בנהיגה נכונה.

נהגים שצברו נקודות חובה יכולים לקבל פירוט על הנקודות באמצעות מוקד השירות הטלפוני של משרד התחבורה בטלפון 5678*, או בטלפון קווי 1-222-5678. פרטים על ההרשמה לקורסי הנהיגה אפשר לקבל באתר משרד התחבורה mot.gov.il.

1 Comment

  1. מפוקח
    10 ביולי 2012 @ 17:11

    זה מדור פרסומי ?
    מה חסר למשרד (המושחת) התחבורע (במקור) כסף ???

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן