Skip to content

רפאל קיבלה הוקרה מיוחדת על הישגי "כיפת ברזל"

במעמד הענקת התעודה נאמר, כי צוות מתכנני "כיפת ברזל" שעבד מסביב לשעון בתקופת הפיתוח והניסויים, עמד בכל הדרישות והאתגרים והצליח, תוך שילוב זרועות, לסיים את כל התהליך בזמן שיא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
כיפת ברזל (צילום: שאול גולן)
הישג יוצא דופן. כיפת ברזל (צילום: שאול גולן, רפאל)

תעודת הוקרה מיוחדת הוענקה בשבוע שעבר לחברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות על-ידי האיגוד האמריקני של תעשיות להגנה לאומית. התעודה הוענקה לרפאל על "הישג יוצא-דופן" בפיתוח מערכת "כיפת ברזל".

עבודה סביב השעון

במעמד הענקת התעודה נאמר, כי צוות מתכנני "כיפת ברזל" שעבד מסביב לשעון בתקופת הפיתוח והניסויים, עמד בכל הדרישות והאתגרים והצליח, תוך שילוב זרועות, לסיים את כל התהליך בזמן שיא ולספק לצה"ל את הסוללה הראשונה, שלאחר חודש מרגע הצבתה כבר יירטה בהצלחה רקטות שנורו על דרום ישראל".

יוסי דרוקר, ראש מנהלת אוויר-אוויר והגנה אווירית ברפאל, הודה ושיבח את צוות מקבלי הפרס והודה להם על ההישג. "רפאל התברכה בצוות אנשים מצוין, שאליו מצטרפים עוד מאות מדענים, מהנדסים וטכנאים, הן מרפאל והן מתעשיות אחרות, ממשרד הביטחון ומצה"ל, שיחד עמלו לילות כימים במשך כשנתיים וחצי והצליחו להעניק למדינת ישראל מערכת מצילה חיים יחידה מסוגה בעולם".

לא פעם ראשונה

בשנים האחרונות זכתה רפאל מספר פעמים להוקרה ולציון לשבח על-ידי הממשל האמריקני, כמו גם של ממשלות אחרות, בנושאים שונים, לרבות מיגון רכבי הצבא והמרינס האמריקני, שזכו להצלחה במלחמה בעיראק ובאפגניסטן והצילו חיי לוחמים אמריקנים רבים, אספקת עמדות נשק נשלטות מרחוק לכוחות נאט"ו ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן