Skip to content

אולמרט מכחיש שובו לפוליטיקה עכשיו. לפיד מכחיש שת"פ פוליטי

אפשר להירגע. אולמרט לא יקפוץ לבריכת הפוליטיקה לפני סיום ענייניו המשפטיים ולפיד לא יחבור אליו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נתניהו ומופז יכולים להירגע. לעת עתה אין חשש שאולמרט יקפוץ לבריכת הפוליטיקה המבעבעת. כך הבהיר הבוקר, חד משמעית, אהוד אולמרט. גם יועצו הקרוב של אולמרט, יעקב (ינקי) גלנטי)  – שהיה יועץ התקשורת שלו בזמן כהונתו כראש ממשלה – הכחיש חד משמעית את העניין.

לא הולך לפוליטיקה, בינתיים. אולמרט בצאתו מבית המשפט
לא הולך לפוליטיקה, בינתיים. אולמרט בצאתו מבית המשפט

"קראתי השבוע על תכניותיי לעתיד אבל אני מציע שלא ינסו לגרור את שמי למקומות שאין לי שום כוונה להיות בהם ואין לי שום תכנון להיות מעורב בהם. מספיק ניסו לגרור אותי לכל מיני מקומות", אמר אולמרט, בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב, בנושא מלחמת לבנון השנייה.

גלנטי אמר הבוקר, כי רק כשיסתיים תיק הולילנד, יחליט אולמרט על צעדיו הבאים. "אהוד אולמרט לא יחזור לפעילות פוליטית, כאשר מעליו מרחפת עננה", אמר גלנטי לאיילה חסון במשדר "הכל דיבורים". גם מכיוונו של יאיר לפיד באה הכחשה נמרצת לידיעה, כאילו אולמרט והוא עומדים לחבור פוליטית ולהתמודד במסגרת משותפת. "אהוד אולמרט הוא חבר משפחה ואני שמח על זיכויו, אבל אנחנו לא רצים ביחד לבחירות, וכל הפרסומים בעניין הם המצאה מקושקשת או גרוע מזה – ניסיון של אינטרסנטים לפגוע ב'יש עתיד' ", נאמר בהודעה שהופצה מטעמו של לפיד. "קדימה מעלה בתפקידה כנציגת המרכז השפוי, ואנחנו מתכוננים להחליף אותה בבחירות הבאות כנציגי הרוב הישראלי שמשרת בצבא ובשירות לאומי, עובד ואינו גומר את החודש."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן