Skip to content

חשד לרצח וניסיון התאבדות בלוד

אישה נדקרה למוות ובן זוגה, שנמצא פצוע מדקירה בפלג גופו העליון, נעצר לחקירה. בתם בת השש, שהייתה בדירה, הזעיקה את השכנים בצעקותיה ואלה קראו למשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רצח בלוד – אצ'נפה סנאית (42) נמצאה הלילה (שישי), כשהיא דקורה למוות בדירתה ברחוב צמרות שבלוד. צוות מד"א, שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותה. בן זוגה (38), שנמצא פצוע בפלג גופו העליון, נורה באקדח חשמלי על ידי השוטרים ופונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא.

בעת הרצח נכחה במקום בתם בת השבע של בני הזוג, שזעקותיה הזעיקו את השכנים. אצ'נפה איבדה לפני כשישה חודשים את בנה החייל, ככל הידוע בנסיבות טרגיות. בני הזוג גרו מעל דירת אחותה של אצ'נפה. בני המשפחה, שהיו מחוץ לבית בזמן הרצח, שבו הביתה וגילו את שאירע.

מחקירה ראשונית עולה, כי בני הזוג עלו אתמול (חמישי), לדירתם סמוך לשעה 23:00. בין בני הזוג התגלעה מריבה. כפי הנראה הבעל דקר את אשתו ואחר כך פגע בעצמו. סמוך לחצות זעקה הילדה הקטנה מבעד לחלון לשכניה וקראה לעזרה. השכנים הזעיקו  את המשטרה. כשהגיעו השוטרים הם לא נענו ופרצו לדירה. לאחר הכניסה הבחינו באישה מדממת על ריצפת הכניסה לבית ובגבר האוחז בסכין בידו כשהוא פצוע בפלג גופו העליון. השוטרים ירו בו באקדח הלם חשמלי, כדי להשתלט עליו.

"מעט אחרי חצות, השוטרים הגיעו לדירה בעקבות דיווח מהשכנים על צעקות", אמר מפקד תחנת לוד, סנ"צ דורון תורג'מן. "הם הבחינו בדלת נעולה. לידה, בכניסה, הייתה מוטלת האישה ולידה גבר אוחז בסכין. הגבר לא נענה לקריאות לעזוב את הסכין ונורה באקדח חשמלי לנטרולו".

בני הזוג אינם מוכרים למשטרה בהקשר של אלימות במשפחה. ממד"א נמסר, כי דקות ספורות לאחר  חצות הם הוזעקו למקום האירוע. למקום הובהלו אמבולנס וניידת לטיפול נמרץ. "פרמדיקים מצאו אישה כבת 30 ללא דופק ונשימה, מחוסרת הכרה ועם סימני אלימות על גופה, וגבר כבן 30 דקור בפלג גופו העליון. לאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה של האישה. הגבר קיבל טיפול ראשוני ופונה לבית החולים אסף הרופא בהכרה מלאה, כשמצבו קשה ויציב", מסרו במד"א. אחות הנרצחת וקרובי משפחה שהיו באירוע אליו הוזמנו, חזרו לביתם ופרצו בזעקות שבר למראה עיניהם.

באשדוד נדקר הלילה (שישי) צעיר תושב אשדוד ונפצע באורח קשה במהלך קטטה באזור הטיילת, סמוך לחופי העיר. הצעיר, בן 20, פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים אסף הרופא בצריפין. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה קטין תושב העיר בחשד למעורבות בקטטה שהובילה לדקירה. על פי החשד, השתתפו בקטטה מספר צעירים נוספים.

השבוע הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעצרו של גבר בן 28, אזרח אריתיראי, שחשוד ברצח אשתו, נצנט מיקאל, בת 18, בדירתו בשכונת שפירא שבדרום תל אביב. החשד הוא, כי הצעירה נרצחה כי בעלה כעס שהגיעה לישראל ללא הסכמתו וכשהיא מותירה מאחור, בידי בני משפחה, את בנם התינוק. עוד נודע, כי מהבדיקה הפתולוגית עולה, שהנרצחת הייתה בהריון בעת מותה. הבעל, שברח מהמקום, אותר על ידי  שוטרי מרחב יפתח ונעצר לאחר מרדף קצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן