Skip to content

מטוס 757 למטען של פדקס אקספרס נחת בנתב"ג עם מנוע אחד

מטוס פאדקס אקספרס המריא בצהריים מנתב"ג בצהריים ולאחר כשעה נאלצו הטייסים לדומם את אחד המנועים מחשש לתקלה. בנתב"ג הוכרז מצב חירום 2 וכוחות ההצלה נערכו בהתאם. המטוס נחת בשלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס מטען של חברת פדקס אקספרס (FedEx Express ), מדגם בואינג 757, נחת נחיתת חירום בנתב"ג, לאחר שהטייסים נאלצו להדמים את אחד המנועים מחשש לתקלה. בנתב"ג הוכרז מצב חירום 2 וכוחות ההצלה נערכו לקליטת המטוס. המטוס נחת בשלום וגם נסע בכוחות עצמו לעמדת החנייה..

"היום בצהריים המריא מטוס מטען מדגם בואינג 757 מנתב"ג לקלן וכשעה לאחר ההמראה עלה חשש לתקלה באחד המנועים. שני הטייסים אשר היו במטוס הדמימו את המנוע ועדכנו את נתב"ג, כי הם חוזרים לנחיתה. על פי הנהלים, הוכרזה בנתב"ג כוננות חרום. המטוס נחת בשלום", מסביר רפי ביניא מנכ"ל פדקס אקספרט ישראל.

לדבריו, "פדקס אקספרס רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון, הנושא הוא נר לרגליה, הן ברמה העולמית והן במקומית, על כן הוחלט להחזיר מיד את המטוס לנחיתה ולבדוק את מהות התקלה.
חברת פדקס אקספרס ישראל פועלת לטיפול מהיר ואיכותי בכל המשלוחים על מנת לוודא את הגעתם ליעדם במהירות האפשרית, בהתאם לנהלי החברה ובתיאום עם רשות שדות התעופה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן