Skip to content

שודד נהרג בחילופי ירי עם שוטרים באילת

לאחר ששדדו מסעדה ופירקו מנשקם שוטרים שהוזעקו למקום, חטפו השודדים נוסעת ונהג מונית, התפתחו מרדף וקרב יריות, במהלכם נהרג אחד השודדים על ידי השוטרים. החטופים חולצו ללא פגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוד בסגנון הוליוודי. שודד נהרג הלילה באילת, לאחר שנפצע אנושות במהלך מרדף משטרתי אחריו. שותפו נתפס. השניים שדדו בסמוך לשעה 01:00 הלילה (שבת) את מסעדת "קאזה דה ברזיל", הסמוכה למשטרת אילת. השניים נכנסו למסעדה ושדדו באיומי אקדח את הפדיון היומי. הסמיכות לתחנת המשטרה לא הועילה בשלב זה.

שוד, חטיפה ומרדף באילת (צילום: משטרת ישראל)
שוד, חטיפה ומרדף באילת (צילום: משטרת ישראל)

במהלך השוד הוכו שני עובדים על ידי השודדים והללו הצליחו להזעיק משטרה. שני השודדים הצליחו  להתגבר על שני שוטרי משטרת אילת, שוטר ושוטרת שהובהלו לאירוע, פירקו אותם מנשקם ואז ירו באוויר ועצרו מונית שבה היו נהג ונוסעת. השניים נמלטו עם המונית, כשניידות משטרה דולקות אחריה. כול אותה עת היו השניים רעולי פנים.

במהלך המרדף נורתה אש משני הצדדים וכתוצאה ממנה נפצעו שני השודדים. המרדף התנהל בכביש עוקף אילת (כביש 12). השניים נתפסו ליד כיכר השחמון. אחד מהם, שנפצע אנושות, מת הלילה בבית החולים יוספטל שבעיר.

בעל המסעדה, אבי כראל, סיפר היום: "כשהמסעדה התרוקנה מסועדים והעובדים כבר סגרו קופה, נכנסו שני רעולי פנים עם נשק ודרשו מהעובדים את הפדיון. אחד העובדים הצליח להזעיק את המשטרה". ניצב משנה, רון גרטנר, מפקד משטרת מרחב אילת, אמר הבוקר לערוץ 2, כי "השודדים השתלטו על שני השוטרים הראשונים ולקחו מהם את האקדחים. הם עלו על מונית תוך שהם חוטפים את נהג המונית ותיירת מאוקראינה שהייתה במונית, ונמלטו. כשהמונית נעצרה, השודדים יצאו וירו לעבר השוטרים, שהשיבו אש. אחד השודדים נהרג, השני הסגיר את עצמו".

מבירור ראשוני על דרך השתלטות השודדים על השוטרים עולה, כי "החשודים הצמידו סכין לגרונה של השוטרת ואת קנה האקדח לראשו של השוטר ונטלו מהם את נשקם". לדברי נצ"מ רטנר, המשטרה ניסתה להרחיק את השודדים ממקומות הומי אדם. מספר ניידות פתחו במרדף אחר המונית ופתחו באש לעבר גלגלי המונית, השודדים השיבו באש לעבר השוטרים. בשלב מסוים, נקרעו גלגלי המונית והיא נתקעה. "אחד השודדים ירד ממנה, ירה לעבר השוטרים, אך נורה ונפצע אנושות", סיפר נצ"מ גרטנר,  "השודדים שביצעו את המעשה מוכרים למשטרה באזור הצפון. החוקרים אספו מהזירה ממצאים רבים וגבו עדויות מלקוחות ועובדים. נלקחו לבדיקה סרטי צילום שהיו במצלמות האבטחה. הכסף שנשדד נמצא במונית בה נמלטו השניים, וכך גם נשקם וכלי הנשק של השוטרים".

הנהג והנוסעת חולצו בשלום וללא פגע. חקירת הפרשה הועברה הבוקר ליחידת החקירות המרכזית של המשטרה במרחב הנגב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן