Skip to content

המנטור ג'ו בראל ביקר בבניין הטלוויזיה ועודכן על שידורי האולימפיאדה

יוסף ג'ו בראל, מי שהיה מנכ"ל רשות השידור וזוכה עד היום בבניין הטלוויזיה לכינוי 'הראיס', ביקר היום ברוממה כשהוא מלווה בפמלייה ובראשה רפי יהושע, הסמנכ"ל לענייני טכנולוגיות ומקורבים אחרים. כך נודע למגפון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרסום ראשון       בראל שהודח בשנת 2005 , ממשיך, על פי עדויות עובדים בערוץ הראשון,  להיות מעורב בכל מה שמתרחש בבניין ברוממה. בעצם, אומרים העובדים, הוא המנטור של ההנהלה הנוכחית של רשות השידור: המנכ"ל יוני בן מנחם ועוזרו הבכיר זליג רבינוביץ'. בביקורו היום בטלוויזיה, הוא קיבל סקירה ותדרוך על שידורי האולימפיאדה הצפויים. לעובדים לא נותר אלא לתהות על התופעה שבה מנכ"ל שעזב לפני שבע שנים, ממשיך להטיל את חיתתו על הבניין.

מגישים ופרשנים של שידורי האולימפיאדה בערוץ 1: בעוד 48 שעות

הנה דברים שכתבנו ב-13 ביוני ויש שם עוד:

"הכותרת 'רשות השידור של בראל', אינה לקוחה מן העבר. התפטרות מגיש מבט ינון מגל אמש היא רק עוד קש במדורה הבוערת בעוצמה, במוסד המנוהל בשלט רחוק על ידי מנכ"ל שפרש לאחר דו"ח חמור של מבקר המדינה לפני כשמונה שנים. עכשיו, אנשיו עושים את העבודה. פחד וטרור, נפוטיזם, ריגול: אלה חלק מהשיטות שמופעלות היום במסדרונות הטלוויזיה והרדיו. מצטרפת למאבק ..
מה יש לסגן הבכיר למנהל הטלוויזיה זליג רבינוביץ', רעייתו אילנה זנגילבף רבינוביץ' שמונתה באחרונה לתפקיד רכזת כח אדם של קול ישראל ולחבר מליאת רשות השידור, לעשות בפגישות משותפות עם מנכ"ל רשות השידור לשעבר יוסף (ג'ו) בראל?"

היום, כאמור, אנו מתבשרים שהאיש מבקר גם בגלוי בטלוויזיה וזוכה לכבוד מלכים. למעשה, אומר לנו עובד בבניין: " יש אומרים שבראל הוא בעצם מי שמנהל את הרשות כיום. אליו עולים לרגל גם חברי הוועד המנהל של הרשות. בראל סייר היום במתקנים וראה מה שלום נתיניו. אני בכלל לא בטוח שהוא לא יחזור לנהל את הרשות".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן