Skip to content

אי.די.בי לבורסה: קיבלנו מכתב תביעה בגין חלוקת דיבידנדים אסורה

לדבריה, "כל חלוקות הדיבידנד הנזכרות במכתב בוצעו כדין, על יסוד החלטות שהתקבלו כדין על ידי האורגנים המוסמכים שלה, ותוך עמידה בכל המבחנים הקבועים בדין... תבחן גם אם יש במכתב כדי עוולה נזיקית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת האחזקות אי.די.בי. דיווחה אמש לבורסה, כי קיבלה מכתב מעורך דין המייצג לטענתו מחזיק אגרות חוב של החברה, שבו נטען שחלוקות הדיבידנד שנעשו על-ידי החברה משנת 2002, ובפרט אלה שנעשו בשנים 2008 עד 2010, לא עמדו במבחני החלוקה וכי הינן בגדר חלוקה אסורה.

עוד נאמר במכתב העו"ד, כי החברה מתבקשת, טרם הגשת בקשה לאישור תביעה נגזרת, למצות את זכויותיה בדרך של הגשת תובענה להשבת הדיבידנדים ששולמו בחלוקה אסורה, כנגד אותם בעלי מניות אשר כיהנו כדירקטורים, כמנהלים כלליים או אשר היו בעלי שליטה בחברה במועדי החלוקה האסורה.

אי.די.בי הצהירה, שהיא דוחה מכל וכל את האמור במכתב: "עמדת החברה היא, שכל חלוקות הדיבידנד הנזכרות לעיל בוצעו כדין, על יסוד החלטות שהתקבלו כדין על ידי האורגנים המוסמכים שלה, ותוך עמידה בכל המבחנים הקבועים בדין. אין במכתב כל פירוט, נימוק או הסבר מדוע חלוקות הדיבידנד שנעשו על ידי החברה לא עמדו (כנטען במכתב) במבחני החלוקה, אין בו ולא מצורפת אליו כל ראיה לפגם כלשהו בהתנהלות בעניין זה, ועמדת החברה היא שמדובר בפנייה שאינה עומדת בהוראות הדין לעניין תביעה נגזרת".

עוד דווחה אי.די.בי, שהיא "שומרת על מלוא זכויותיה וטענותיה בקשר עם המכתב וכן תבחן אם יש בו כדי עוולה נזיקית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן