Skip to content

תקרית אש ליד ירושלים – פלסטיני נהרג מאש מג"ב

הפלסטינים ניסו לפרוץ כנראה לפרוץ את המחסום ומפקד המחסום פתח באש. פלסטיני אחד נפגע אנושות ומת בבית החולים. השני נמלט עם הרכב. שוטר מג"ב נפגע קלות ברגלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני פלסטינים ושוטר מג"ב  נפצעו הלילה (ראשון) סמוך לחצות בתקרית אש חמורה במחסום אל-זעים, הממוקם בין ירושלים למעלה אדומים. לטענת שוטרי מג"ב, ניסו השניים לפרוץ עם מכוניתם את המחסום ואף ניסו לדרוס אותם. כתוצאה מכך, פתח  מפקד המחסום באש לעברם. השוטרים הצליחו לעצור את כלי הרכב לזמן קצר, אך הנהג הצליח למלט עצמו מהמקום במכונית וברח לכיוון אחד הכפרים באזור, בהותירו במקום את חברו הפצוע אנושות.

צוות הסהר האדום פינה אותו לבית החולים ברמאללה, שם נקבע מותו מאוחר יותר. שוטר מג"ב נפצע קלות ברגלו מרסיס כתוצאה מהירי במקום. הוא פונה על ידי מד"א לבית חולים במצב קל מאוד ובהכרה מלאה.

כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור הנמלט. מחקירה ראשונית עולה כי האירוע הנו ככל הנראה על רקע פלילי. הפלסטינים טוענים, כי השניים נסעו להתפלל ואז נורו.

לפני כשבועיים זיהה כוח של משמר הגבול שני חשודים שניסו לחצות את גבול ישראל-מצרים, וביצע לעברם נוהל מעצר חשוד, במהלכו הם נפצעו. מדובר צה"ל נמסר, כי עם הגעת כוחות הרפואה של צה"ל למקום האירוע, נקבע מותו של אחד החשודים ואילו השני פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, בהטסה על ידי מסוק חיל האוויר. בתקרית אחרת בשבת שעברה טען חייל מילואים שנסע ברכבו סמוך ליישוב שבי שומרון והותקף בידי פלסטיני. החייל המשיך וטען כי הפלסטיני ניסה לגנוב את נשקו האישי. הוא סיפר כי הצליח להימלט ולהגיע לבסיסו, שם דיווח על האירוע. כוחות צה"ל סרקו את השטח לאיתור החשוד שנמלט עם מכונית, אך ללא תוצאה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן