Skip to content

אושר לישראייר להפעיל טיסות סדירות למוסקבה לצד אל על

חברת אל על מפעילה כיום בקו 17 טיסות, מתוך 21 טיסות שיכולה כל מדינה להפעיל על פי הסכם התעופה ביניהן; ואילו חברת טרנס אירו הרוסית מפעילה את מלוא מכסת הטיסות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת ישראייר תפעיל לראשונה טיסות סדירות בין נתב"ג למוסקבה, לצד חברת אל על. שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי מינויה של חברת ישראייר כמוביל נקוב נוסף בקו למוסקבה, התאפשר בעקבות הסכם תעופה שנחתם לפני מספר שנים בין ישראל לרוסיה. ההסכם מאפשר לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות סדירות בין המדינות.

מטוס של ישראייר. מוביל נקוב נוסף
מטוס של ישראייר. מוביל נקוב נוסף

חברת אל על מפעילה כיום בקו נתב"ג- מוסקבה 17 טיסות מתוך 21 טיסות שיכולה כל מדינה להפעיל על פי ההסכם ואילו חברת טרנס אירו הרוסית מפעילה את מלוא מכסת הטיסות. תנועת הנוסעים בין ישראל ומוסקבה עומדת כיום על כחצי מיליון נוסעים ומתן אפשרות לחברת תעופה ישראלית נוספת לפעול בקו, עשוי להגדיל את מספר הנוסעים בו.

לדברי השר כץ, מינויה של ישראייר למוביל נקוב נוסף בקו למוסקבה, יאפשר להגביר את התחרות ואת תדירויות הטיסות של החברות הישראליות ואף להביא להוזלה של מחירי הטיסות בקו. "הפעלת טיסות נוספות בין ישראל ומוסקבה ומתן אפשרות לחברות נוספות לפעול בין שתי המדינות, מתבצעת במסגרת יישום הליך הליברליזציה בענף ההובלה האווירית שהביא לגידול משמעותי במספר הטיסות ובתנועת הנוסעים לישראל וממנה", הדגיש.

מישראייר נמסר, כי החברה מתכננת להפעיל 4-6 טיסות סדירות בשבוע למוסקבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן