Skip to content

נחנכה שלוחה של קבוצת אלבטק בשדרות

"אלבטק שדרות" תעסוק בייצור של מכלולים אלקרו-מכניים וחיווט ללקוחות בשוק האזרחי והצבאי. בשלב הבא תיתן החברה תמיכה ותחזוקה למודולים ומערכות צבאיות המותקנות בגבול הדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת אלבטק, בבעלותן של אלתא מערכות, חברה-בת של התעשייה האווירית וחברת טלירן, חונכת בשדרות שלוחה חדשה הנקראת " אלבטק שדרות".

בשלב הראשון תעסוק "אלבטק שדרות" בקבלנות משנה לייצור מכלולים אלקרו-מכניים וחיווט ללקוחות בשוק האזרחי והצבאי. בהמשך, תתרחב החברה ותיתן תמיכה ותחזוקה למודולים ומערכות צבאיות המותקנות בגבול הדרום.

חניכת חברת אלבטק שדרות (צילום: קבוצת אלבטק)

רונן אלעד, יו"ר הדירקטוריון של קבוצת אלבטק, ציין במעמד טקס גזירת הסרט בשדרות: "אנו שמחים להתרחב ולגדול ולהיות חלק ממנוע הצמיחה של אזור הדרום. פעילותה של 'אלבטק שדרות' תתרום לקהילה במישור התעסוקתי וגם לביטחונה, במישור הלאומי".

רוב העובדים שגויסו הם תושבי שדרות והסביבה, ובמהלך השנה הקרובה, תגדיל "אלבטק שדרות" את מצבת כוח האדם שיעסקו בתחומי הייצור, הלוגיסטיקה והתחזוקה. מיקומה של החברה בשדרות יעניק עדיפות לקבלת חוזים ממשרד הביטחון וממשרד התקשורת של מדינת ישראל.

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה אמר: "הקמתה של החברה החדשה בשדרות תורמת ליצירת מקומות עבודה נוספים בעיר ומאפשרת גיוון בפרנסתם של תושבי הפריפריה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן