Skip to content

חדשות משכרות

ענף המשקאות בישראל כמרקחה משכרת • סקירה קצרה על המוצרים החדשים על המדף והאירועים החמים של עונת הקיץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לחובבי הכהילים בישראל, ובעיקר אלו שאינם פיכחים רוב היום, קשה להדביק את הקצב עם מגוון מותגי המשקאות הממשיכים להתווסף למדפי החנויות והברים השכונתיים. להלן סקירה קצרה של הכהילים החדשים והאירועים החמים שעושים את הקיץ.

מסיבת האהבה של אנה ביקב דלתון

יין הקינוח "אנה", יוצא בפעם הראשונה לכבוד יום הולדתה של אן הרוני, מבעלי יקב דלתון. זו מהדורה ראשונה של היין המיושן בסגנון "סולרה", השיטה המקובלת ליישון יינות מחוזקים ומתוקים בעולם. יין זה הינו ממסך של ארבעה בצירים החל משנת 2006. מסיבת השקת היין ואירועי חגיגות יום ההולדת יתקיימו ביום שישי הקרוב, 03.08.12 – בוקר ט"ו באב, בין השעות 10:00-15:00 ביקב דלתון. האירוע ילווה בגבינות צאן ברקנית, שיותאמו במיוחד ליין ומוסיקה ייחודית. הכניסה חופשית.

עוד חוזר הניגון – מוצארט בהשקה מחודשת

איך אפשר לשכוח את ליקר מוצארט הוותיק שהלהיט את כל מסיבת הסלון בשלהי שנות ה-80 ותחילת ה-90 של המאה הקודמת. החברה המייצרת את המשקה נקראת על-שם המלחין האוסטרי המפורסם מהמאה ה-18, והפכה את משקה הקקאו לפופולארי. הליקר מיוצר כבר 150 שנה בזלצבורג, ויוצא בגירסת מוצארט גולד – קרם שוקולד איכותי ושמנת, גוף מלא, 17% כוהל; וכן מוצארט לבן – קרם שוקולד גורמה לבן עדין עם שמנת, קרמל ומקלות וניל, 15% כוהל. 500 מ"ל – 165 שקל, 700 מ"ל – 209 שקל.

פסטיבל מבשלות הבירה הביתיות

מבשלת 'סמואל אדמס' והחברה לפיתוח תיירות בהרצליה מארחים את פסטיבל מבשלות הבירה הביתיות במרינה בהרצליה. האירוע יפתח לקהל הרחב ליום אחד, בערב ט"ו באב, ה-02.08.12 החל משעה 18:00, במהלכו יזכו המבקרים להכיר 38 מבשלי בירה ביתית שיציגו במקום ולטעום ממגוון של למעלה מ-100 סוגי בירות. בנוסף, יוצגו וימכרו מבחר בירות מתוצרת מבשלת הבוטיק 'סמואל אדמס'. הכניסה חופשית. אורחי הפסטיבל ייהנו מ-3 טעימות בירה ב-15 שקל.

האבא של קברנה ביקב פסגות

יקב פסגות, הממוקם צפונית לירושלים ובבעלותם של נעמה ויעקב ברג, משיק יין על טהרת זן הקברנה פרנק, אחד משני האבות הגנטיים של הקברנה סוביניון, המוכר לכולנו. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 13 חודשים ומתאפיין ברמיזות פלפל בתיבול עדין ובשומות ירוקות האופייניות לזן זה. ברג מספר שהזן משמש בדרך כלל כמרכיב לממסך בין זנים, אך כאן הזן ספייסי ופיקנטי ועל כן דרש את הבלעדיות הנהדרת לעצמו. 14.3% כוהל, 90 שקל.

אפרול עושה עלייה

בשנת 1919 נרקח האפריטיף האיטלקי "אפרול" בעיר פאדובה בחבל ונטו שבצפון איטליה. כמעט מאה שנה לאחר מכן, נהנים מטעמו של האפרול החבר'ה האיטלקיים בכל בר ברחבי איטליה. עתה הוא עולה לישראל וישמש כמרכיב בממזגים (קוקטיילים) רבים. צבעו וטעמו הייחודיים מתקבלים כתוצאה מאיזון מושלם של צמחים ושורשים שונים. 11% כוהל ואידיאלי לשילוב עם פירות העונה. 159 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן