Skip to content

'מכתב תמיכה' של ארגון העיתונאים בעקבות ההתנהלות ברשת ב'

ארגון העיתונאים הביע תמיכה בעיתונאי קול ישראל בעקבות פרשת קרן נויבך ובעקבות השעיית מיקי שושן, עורכת יומן הבוקר של רשת ב' בטענה כי היומן "אינו מאוזן". האם, כפי שטענו בימים האחרונים, תגובת הארגון באה מאוחר מדי, מעט מדי? מכתב התמיכה במלואו, כאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברי הוועד שלום,

ברצוננו להביע את תמיכתנו בוועד ובעובדי קול ישראל במאבקכם למען השידור הציבורי.
בימים האחרונים מצאו עצמם עובדי קול ישראל במגננה אל מול הנהלה שמקבלת החלטות, שאין דרך אחרת לתאר אותן פרט להחלטות שמתקבלות בצורה לא עניינית באופן בוטה.

ראשיתו של הסיפור בעניין התוכנית סדר יום עם קרן נויבך, המשכו בהשעייתה דה-פקטו של מיקי שושן, ואם לא נשים לדבר קץ – אין לדעת איפה יפסיקו התערבויות ההנהלה בתוכן העיתונאי.

סמיכות המקרים בין פרשיית סדר יום לבין פרשיית יומן הבוקר, בתוספת ההסברים הקלושים אותם מספקת ההנהלה, אינם מותירים מקום לספק: לא מדובר פה בהחלטות עריכתיות ענייניות, אלא במערכה שמטרתה להכפיף את השידור הציבורי לאג'נדה פרטית של מנהל כזה או אחר.

ועד הפעולה של ארגון העיתונאים, בשם 1,500 חברי הארגון, מבקש להביע סולידריות עם אנשי קול ישראל. מאבקכם הוא מאבקם של כל עיתונאי ישראל.

ניתן לכם את מלוא התמיכה עד שנגיע לרגע בו הנהלת קול ישראל תבין שהשידור הציבורי חייב להיות שידור ציבורי, ביקורתי ונושכני, נטול מורא או משוא פנים.

לא "נעמוד מאחוריכם". כשעומדים מאחורי מישהו, נותנים לו לספוג את כל האש. נעמוד לצדכם, שכם אל שכם, עד שהשידור הציבורי יחזור לשרת את הציבור ולא רק את תפישת עולמם של מנהלים כאלו ואחרים בקול ישראל.

 בברכת ידידים ושותפים,

 ועד הפעולה של ארגון העיתונאים בישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן