Skip to content

דורבן תקף כלבת בולדוג ונעץ בגופה יותר מ-500 קוצים

בעל החיים הקוצני ביקש לשתות מים מאגם שלידו שיחקה הכלבה - ותקף אותה באופן חמור ביותר וכואב במיוחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלבת בולדוג הובהלה אתמול לניתוח דחוף לאחר שהותקפה במפתיע על ידי דורבן. במהלך התקיפה נעץ הדורבן בפניה ובגופה של הכלבה כחמש מאות קוצים, והווטרינרים נאלצו לשלוף אותם מהכלבה בזה אחר זה. על כך מדווח ה"דיילי מייל".

הבולדוגית הצעירה בת השלוש, העונה לשם בלה מיי, שיחקה ליד אגם קטן באוקלהומה, במקום המשמש תושבים לבלות עם חיות המחמד שלהם. בחברתה היו שני כלבים אחרים. הדורבן התקרב אל בעלי החיים ובלה מיי, כך מסתבר, הייתה פשוט קרובה אליו יותר מדי. הדורבן הטיל את קוציו בכל השלושה, אך בלה מיי, שהייתה הסמוכה אליו ביותר, נפגעה קשה מכולם.

הכלבה האומללה, שזעקה מכאב, הובהלה למרפאה וטרינרית, שם נשלפו כלי התקיפה הדוקרניים בזה אחר זה מפניה, צווארה, רגליה וחזה. שעתיים תמימות עמלו הווטרינר ושתי האחיות על הוצאת הקוצים. כעת היא עדיין מתאוששת מהאירוע הקשה ומקבלת תרופות אנטיביוטיות למניעת זיהומים. מדי פעם עדיין מתגלים בגופה קוצים נוספים והרופאים מוציאים אותם בזהירות מכפותיה ומאיברים נוספים.

בעליה של הכלבה, ג'רי ואליסון נולס, אמרו לרשת הטלוויזיה KWTZ, כי מעולם לא ראו את הקיפוד בשכונתם קודם לכן. "זה היה נורא", אמרה אליסון, "בעלי החיים הללו הם כמו ילדינו וכאשר אתה רואה אותם נפגעים, אינך מסוגל לדמיין בכלל את עוצמת הכאב. זה השפיע על כל המשפחה שלנו". היא שיערה כי הדורבן הגיע לסביבה במטרה לשתות מים מהאגם, משום שבאיזור אין הרבה מקורות למי שתייה.

במרכז החירום לבעלי חיים בעיר נורמן שבאוקלהומה, שבו בוצע הניתוח להצלתה של בלה מיי, אמרו כי מעולם לא התרחשו התקפות דומות של דורבנים על בעלי חיים בעבר. דורבנים נחשבים בדרך כלל כיצורים פאסיביים למדי ואינם נוהגים לתקוף בעלי חיים באופן שכזה. גם כאשר הם מותקפים, הם מעדיפים להתכווץ ולהגן על עצמם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן