Skip to content

אישה איימה על שכנתה במסור יד וטענה שרצתה לתת לה מתנה

בבית המשפט בפתח תקווה הוארך היום מעצרה של אישה תושבת נתניה שהצמידה לגרון שכנתה מסור. ילד בן 11 דקר נער בן 14 ופצע אותו קל, כי האחרון האיר עליו בקרן לייזר. מקבץ פלילים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אני איימתי? רק רציתי לתת מסור במתנה,  כך טענה להגנתה אישה בת 61, תושבת נתניה שהואשמה היום בבית משפט השלום בפתח תקווה בתקיפת שכתה במסור יד, בבקשה להארכת מעצרה עולה, כי השכנה ירדה לפני שלושה ימים לשפוך את הזבל. כששמעה צעקות בסמוך לחדר האשפה, היא הבחינה בשכנתה הצועקת וניגשה לדבריה לשאול לשלומה ועל מה הצעקות. בתגובה הניפה השכנה מסור יד, הצמידה אותו לגרונה תוך שהיא צועקת לעברה שתיזהר ממנה. לטענת המשטרה, התמזל מזלה של המותקפת כי אמה הגיעה למקום וחילצה את בתה.

הנאשמת שללה טענות אלו מכול וכול וטענה להגנתה כי בסך הכל ביקשה לתת לשכנה את המסור במתנה וזו לא הבינה את כוונותיה. "הנאשמת לא חששה לאיים על המתלוננת מתחת לביתה, במקום ציבורי, באופן המלמד על תעוזה", כתבה המשטרה בבקשה להארכת מעצר, "היא איימה על המתלוננת באמצעות מסור שקירבה לצווארה וצעקה לעברה שהאירוע הסתיים בנס ללא פגיעה בנפש. קיים יסוד סביר לחשש, כי הנאשמת תסכן את ביטחון המתלוננת בפרט וביטחון הציבור בכלל".

תחמושת לאקדחים וחשיש בכפר כנא (צילום משטרת ישראל)
תחמושת לאקדחים וחשיש בכפר כנא (צילום משטרת ישראל)

זקוקים לאייפון ולאייפוד –  שני חרשים-אילמים, קרובי משפחה בני 19 ו-21 מדרום הארץ, נעצרו בחשד לגניבת שלושה מכשירי אייפון ומכשיר אייפוד אתמול (רביעי) במימדיון שבתל אביב. הם הובאו הבוקר להארכת מעצר.

חשיש ומאות כדורי אקדח –  בחיפוש יזום שבוצע אמש בלילה (רביעי) על ידי בלשי ושוטרי משטרת ישראל, בביתו של תושב כפר כנא (30) נתפסו בביתו שלושה רימוני הלם, זיקוק, 2.5 קילוגרם חשיש, מאות כדורי 9 מ"מ ושתי מחסניות אקדח. החשוד באחזקתם נעצר והובא הבוקר (חמישי),  להארכת מעצר.

מי שמאיר עלי בלייזר יידקר – בשכונת אלרון בנצרת דקר הלילה (חמישי) ילד בן 11 נער בן 14 ופצע אותו קל, פשוט כי האחרון האיר עליו בקרן לייזר. פרטי הילד החשוד הועברו לרשויות הרווחה להמשך טיפול.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן