Skip to content

איתן כבל: לא סופרים את עופר עיני. הוא תופס טרמפ על מצוקת ערוץ 10

ח"כ איתן כבל תקף הבוקר חזיתית את יו"ר ההסתדרות עופר עיני על טיפולו בבעיות ערוץ 10. העובדה שעיני הצליח לשכנע את דירקטוריון ערוץ 10 להשהות את פיטוריהם של מאה וחמישים אינה מרשימה את כבל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בראיון לתכנית הבוקר זה עם אריה גולן ברשת ב', תקף איתן כבל במלים בוטות את עופר עיני וטען כי הוא מתעסק בהפצת הודעות לעיתונות במקום לעסוק בדבר האמתי. איתן כבל, יחד עם ח"כ נחמן שי, הם הלוחמים הבולטים בוועדת הכלכלה של הכנסת להצלת ערוץ 10. כבל היה בעבר השר הממונה על רשות השידור, אך יש לזכור שגם התמודד מול עיני על ראשות ההסתדרות.

איתן כבל (אתר מפלגת העבודה)

בראיון הבוקר אמר: "אני מברך את עופר עיני על שהוא רוצה לעזור לערוץ 10, אבל כל הדיבורים סביב האופן שבו ההסתדרות תתן ארבעים מיליון שקל, כך התפרסם בגלובס, מה השטויות האלה? משחקים בעובדים בצורה צינית. הרי בסופו של עניין זו החלטת ממשלה: שראש הממשלה יתן, בהחלטה ברורה לאפשר להעביר בחוק את הפריסה של חובות ערוץ 10".

עוד אמר כבל בציניות, כי "שכחו את עופר עיני" וטען כי הניסיון שלו "להיתפס ולטפס על הסיפור של ערוץ 10 הוא פתטי.. עופר עיני תופס טרמפ על משבר הערוץ".

כבל טען, כי ההסתדרות אינה נספרת בכל המהלכים הכלכליים האחרונים וכי לעיני אין יכולת אמתית להשפיע, למרות שהאופוזיציה הפרלמנטרית חלשה ("אנחנו רק שמונה אנשים. קדימה היא לא פקטור"). במציאות זו, ההסתדרות הייתה צריכה ויכולה, לדבריו, להרים את הכפפה, אלא שבמקום זאת "עופר עיני מסתפק בהוצאת הודעות לעיתונות ומתעניין אם הוא נכנס לווי.נט או לאתר אינטרנט אחר, או לא".

 

2 Comments

  1. שרה
    23 באוגוסט 2012 @ 14:33

    השאלה הראשונה שעלתה לי לראש היתה: איפה היה עופר עיני כשדברו על סגירת מפעל פרי גליל בחצור הגלילית?
    למה ההסתדרות לא הציעה שם כמה מיליוני שקלים כדי להציל מאות משפחות קשות יום? ומנין יש פתאום כסף?
    אני לא רוצה שיסגרו את ערוץ 10 היות והוא כבר קיים, ויש תחרות מסוימת שאולי תשבח את השידורים, אבל לא הייתי סומכת על עופר עיני או איתן כבל

  2. חגי קמרט
    23 באוגוסט 2012 @ 12:33

    עם כל זה שלא הייתי מוחק חיוך משפתיי אם היו סוגרים את ערוץ 10 והייתי שמח לו כך היה אכן קורה, אני חושב שעופר עייני הוא מנהיג. לפי הכרותי אותו הוא לא אדם המחפש את טובת עצמו, הוא באמת ובתמים רוצה לעזור לעובדים ופועל למענם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן