Skip to content

חקירת ה"פגע וברח": נעצר חשוד שהיה הנוסע השני עם שושן ברבי

הבוקר נעצר גבר (35), תושב נתניה, החשוד שהוא הנוסע השני שנמלט עם ברבי מהרכב בו נסעו. משטרת ישראל תבקש להאריך את מעצרו של יוחאי גליסקמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב נתניה, בן 35, נעצר הבוקר (יום חמישי) על ידי המשטרה. הוא חשוד שהוא הנמלט השני מהרכב המעורב בתאונת ה"פגע וברח", בה נהרגו במעבר החצייה שלושת בנות משפחה אחת. כזכור, על פי העדויות שהצטברו במשטרה, נמלטו מהרכב שני אנשים. שושן ברבי, החשוד כי נהג בו, ואדם נוסף שהיה עמו ברכב. הבוקר נעצר החשוד והובא לזיהוי וחקירה על ידי  צוות החקירה המיוחד, שהוקם במרחב השרון בפיקוד נצ"מ אילן מור.

ברבי ממשיך להכחיש כי נהג ברכב. אשתו, ניצה ברבי, הגיבה הבוקר בכלי התקשורת ואמרה כי הייתה רוצה לבקר בבית האבלים, אבל רק כדי להביע את תנחומיה ולא על מנת להתנצל בפניהם. לדבריה היא ממשיכה להאמין ולתמוך בבעלה ובגרסתו.

שניים נמלטו מהרכב הפוגע. המכונית לאחר תאונת הפגע וברח
שניים נמלטו מהרכב הפוגע. המכונית לאחר תאונת הפגע וברח

היום תביא המשטרה את יוחאי גליקסמן (26), שהגיע סמוך לתאונה למשטרת נתניה והסגיר את עצמו כנהג הפוגע. לאחר שהבין את חומרת המקרה, התעלף בתחנת המשטרה וכשהתאושש חזר בו מדבריו ושינה גרסה. הוא טען כי התבקש על ידי ברבי להודות במעשה, והוא עשה זאת כי פחד ממנו והסכים לקחת על עצמו את התיק – בלי שיידע את מכלול הפריטים וחומרתם. סניגורו, עו"ד בועז קניג, הכחיש את החשדות כנגד מרשו והוסיף כי גליקסמן לא היה בכלל ברכב.

אשתו של גליקסמן מסרה בחקירתה, כי לאחר לתאונה הגיע לביתם ברבי עם אדם נוסף, השניים קראו לבעלה וציוו עליו ללכת ולקחת על עצמו את התיק. על פי עדותה, נעצר היום האדם הנוסף. גליקסמן יואשם ככל הנראה במסירת דבר כזב, בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו, בהכשלת המשטרה בחקירתה ובסיוע לברבי במנוסתו מהמשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן