Skip to content

פתרונות תשלום בטוחים לתעשיית התיירות במספרי חשבון וירטואליים

חברת מסטרקארד, ספקית פתרונות תשלום טכנולוגיים, ו-אינט אינטרנשיונל, ספקית פתרונות תשלום לתעשיית התיירות, חתמו על הסכם במסגרתו יטמיעו פתרונות חדשניים בתחום התשלומים האלקטרוניים בתיירות, שיסתמכו על שימוש במספרי חשבון וירטואליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

במטרה לחזק את רמת הביטחון לתשלומים בין עסקים (B2B) בתחום התיירות, יצרו חברות מסטרקרד ו- eNett אינטרנשיונל, מיזם משותף עם חברת ההפצה Travelport, שהיא ספק גלובלי של פתרונות תשלום ייחודיים לתעשיית התיירות. השותפות אמורה לפשט את הטיפול בכמויות גדולות של תשלומים גלובליים. על פי ההסכם, במהלך חמש השנים הקרובות תשמש מסטרקארד כשותפה הבלעדית של eNett לפעילות המספרים הווירטואליים (VAN) באירופה.

VAN – ראשי תיבות של Virtual Account Number (מספר חשבון וירטואלי) נוצר על מנת לפשט את תהליך התשלום לספק  במסגרת עסקה. פלטפורמת התשלומים של eNett יוצרת מספר מסטרקארד וירטואלי המורכב מ-16 ספרות, עבור סכום מסוים או מגבלת סכום. ה-VAN מתנהג כמו מספר כרטיס אשראי רגיל של מסטרקארד, כך שלא נוצרת השפעה על תהליך עיבוד הנתונים אצל הספק.

"טכנולוגיית ה-VANs של eNett עונה על הצרכים של תעשיית התיירות לשיטות תשלום בטוחות ומהירות יותר, המשפרות את מידת ההתאמה של החשבונית לתשלום", אומר אנטוני היינס, מנכ"ל International eNett. "הטכנולוגיה זוכה לתנופה רבה בשוק האירופי".

"שתי החברות משלימות זו את זו", מוסיף דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד ישראל, "בתקופה שבה גובר הלחץ לקצץ בעלויות ולהגדיל הכנסות, טכנולוגיות תשלום כמו ה-VANs,  יאפשרו לסוכני הנסיעות להתמקד ביצירת הכנסות ויסייעו לעסקים להניב יותר מהמידע שברשותם. החדשנות והיכולות הטכניות של eNett, בשילוב פרישתה ויכולותיה של מסטרקארד, יספקו תועלת רבה לתעשיית התיירות. "

מידע נוסף על השותפות או על ה- VANsשל eNett, באתר האינטרנט www.enett.com/mastercard.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן