Skip to content

מאחז רמת מגרון פונה הלילה ובתיו נהרסו

הלילה פעלה משטרת שראל ופינתה את רמת מגרון. ההתנחלות רמת מגרון לא נדונה בבית המשפט העליון ופינויה היה צפוי זה זמן רב. בהמשך הרסו כוחות הביטחון שני מבנים לא חוקיים במאחז נוסף. חמישה קטינים שהפריעו לפינויים נעצרו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוחות גדולים של יס"מ ומג"ב הגיעו בשלוש לפנות בוקר (שישי) לרמת מגרון (מאחז קטן מעל מגרון), פינו את השוהים במאחז והרסו את המבנים הבלתי חוקיים. סוכנות תצפית של המתנחלים טענה, כי למקום הגיע כוח משטרתי גדול וחריג מאוד בהיקפו, הכולל אוטובוס שוטרים, ומספר רב של סוואנות יס"מ וג'יפים של מג"ב.

חמשת המבנים נהרסו. רמת מגרון
חמשת המבנים נהרסו. רמת מגרון

ברמת מגרון היו חמישה מבנים: בית גרעין הבנים, בית מדרש, מטבח, בית משפחה המתגוררת במקום ובית גרעין בנות. על פי הדיווח, במהלך הפינוי בוצעה חסימת צירי הגישה ליישוב מגרון עצמו (דרך העפר מכיוון ציר 60, ובעלייה מגבעת היקב לעבר מגרון).

כזכור הרחיקה המדינה בצו מנהלי, החתום ע"י אלוף הפיקוד ניצן אלון, שבעה מתושבי הקבע במקום. במהלך הפינוי נעצרו במקום שלושה קטינים וקטינה החשודים בהתפרעות והפרעה לשוטרים ובהפרת צו שטח צבאי סגור.

עוד נמסר כי לאחר הריסת חמשת המבנים ברמת מגרון, המשיכו כוחות מג"ב למאחז עז ציון הסמוך לגבעת אסף והרסו גם שם שני מבני מגורים לא חוקיים. האחד של גרעין הבנים והשני של גרעין הבנות. בפינוי הזה נעצרו עוד שני קטינים.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן