Skip to content

קרן טרנר זכתה במכרז לתפקיד סמנכ"לית בכירה במשרד התחבורה

לאחר ששימשה כממלאת-מקום שלו, תחליף קרן טרנר את יצחק זוכמן ששימש בתפקיד במשך כ-13 שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קרן טרנר זכתה במכרז לתפקיד סמנכ"לית בכירה לפיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי במשרד התחבורה. טרנר, בת 33, תחליף את יצחק זוכמן ששימש בתפקיד במשך כ-13 שנה.

קרן טרנר

מאז נובמבר 2011 שימשה טרנר כממלאת מקום הסמנכ"ל הבכיר לפיתוח תשתיות ותיאום תחבורתי. בסוף השבוע שעבר נבחרה פה אחד על ידי נציבות שירות המדינה לתפקיד הסמנכ"לית מתוך מספר מועמדים שהתמודדו על התפקיד.

במסגרת תפקידה תהיה טרנר אחראית על כל נושאי תשתית התחבורה היבשתית, ובכללם תשתית התחבורה הציבורית ותקציבי הפיתוח של פרויקטים תחבורתיים, המבוצעים על ידי חברות ותאגידים הקשורים למשרד התחבורה.

במשך שבע שנות עבודתה באגף התקציבים במשרד האוצר שימשה טרנר בשורה של תפקידים בכירים. בתפקידה האחרון כיהנה טרנר כרכזת בכירה של צוות פנים ועובדים זרים. היא בעלת ניסיון רב בתחום התשתיות והבטיחות בדרכים וזוכה להערכה בקרב גורמים רבים העוסקים בתחומי התחבורה השונים.

בין השאר שימשה טרנר בתפקיד רכזת צוות התחבורה באגף התקציבים במשרד האוצר. תפקיד זה כלל אחריות על תקציבים ושינויים מבניים בתחום הכבישים, הנמלים והתעופה של ישראל וכן חברות בוועדות מכרזים בין-משרדיים בפרויקטים תחבורתיים גדולים המבוצעים בשיתוף הסקטור הפרטי.

טרנר היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מטעם האוניברסיטה העברית ובוגרת תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומנהל עסקים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן