Skip to content

אייר ברלין: סוזנה שאקובלי מונתה מנהלת אשכול דרום אירופה

האזור כולל את יוון, טורקיה וישראל. פעילותה תרוכז ברומא. קבוצת הולידיי טראוול תמשיך לשמש נציגה וסוכנת מכירות כללית של אייר ברלין בשוק הישראלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סוזנה שאקובלי, המנהלת החדשה של אזור דרום אירופה בחברת התעופה אייר ברלין
סוזנה שאקובלי, המנהלת החדשה של אזור דרום אירופה בחברת התעופה אייר ברלין

סוזנה שאקובלי (Susana Sciacovellis), מונתה למנהלת אשכול השווקים האזורי "דרום אירופה" של אייר ברלין הכולל את יוון, טורקיה וישראל. עד כה שימשה מנהלת איטליה. אייר ברלין החליטה למזג יחד את השווקים במדינות האלה ושאקובלי תהיה האחראית על השיווק והמכירות של האשכול הזה. פעילותה תרוכז ברומא והיא תפעל ישירות תחת מאטס יאקובסון (Mats Jacobssons), סמנכ"ל מכירות בינלאומי של אייר ברלין. קבוצת הולידיי טראוול של מוני בר תמשיך לשמש נציגה וסוכנת מכירות כללית בלעדית של אייר ברלין בשוק הישראלי.

170 יעדים

"אייר ברלין עכשיו טסה ל-170 יעדים. אנחנו מוכרים כרטיסי טיסה כמעט בכל מקום בעולם, ולכן אנו כל זמן פועלים לאופטימיזציה של מחלקת המכירות הבינלאומית שלנו. תחת אשכול 'דרום אירופה' החדש, נהיה מסוגלים לנהל ביעילות רבה יותר את פעילויות המכירות והשיווק בשווקים אלה", אמר יאקובסון.

לפני מינויה לתפקיד מנהלת אייר ברלין באיטליה, הייתה שאקובלי, בין השאר, מנכ"לית מועצת התיירות של האיים הבלטיים ומנהלת השיווק ומכירות של Air Europa במיורקה. היא ילידת איטליה וסיימה את לימודיה לתואר השני בניהול עסקים ופסיכולוגיה בליידן ובניו יורק. מלבד איטלקית היא מדברת גרמנית, הולנדית, אנגלית, צרפתית, ספרדית וקטלאנית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן