Skip to content

נעצר חשוד בתקיפת הצעירות בגבעת ברנר באמצעות טרקטורון

היום יובא להארכת מעצר בבית המשפט צעיר החשוד כי הוא הנהג שפגע במכוון בשתי הצעירות שהתאמנו בריצה ליד גבעת ברנר ונמלט לאחר מכן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת מרחב השפלה עצרה אמש (שלישי), צעיר בשנות העשרים לחייו, תושב אחד הישובים בשפלה, הסמוך למקום בו נפצעו שתי נשים שרצו בדבוקת רצים סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. החשוד יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. 

פגע וברח. הטרקטורון (צילום אילוסטרציה. ויקימדיה)
פגע וברח. הטרקטורון (צילום אילוסטרציה. ויקימדיה)

החשוד אותר על פי מידע שהצטבר בידי צוות חקירה מיוחד, שהוקם לשם כך. ביום שישי האחרון, סמוך ל-19:00, רצו הבנות בקבוצה של רצים בשטח פתוח. על פי החשד, הגיח הטרקטורון שהחשוד נהג בו וחלף על פני הקבוצה כשהוא מעיף לעברם חול ואבק. חלק מהרצים צעקו לעברו והעירו לו על הנהיגה הפרועה. על פי החשד, סובב הנהג את הטרקטורון, שב על עקבותיו, נסע לעברם ופגע במכוון בשתי הצעירות בנות ה-15 ו-19 ופצע אותן באורח בינוני. לאחר מעשה הוא נמלט מהמקום.

השתיים אושפזו בבית החולים קפלן ברחובות, כשהן סובלות משברים באזור הגפיים. עוד נודע, כי צוות החקירה המיוחד בדק בין השאר מצלמות אבטחה באיזור ובאחת מהן נראה הטרקטורון לאחר התאונה, כשהוא נמלט וחוצה באור אדום את הצומת. הדבר סייע לחוקרים, שבנו אפרופיל לנהג, להגיע למסקנות לגבי סוג הטרקטורון ושנת יצורו. החוקרים בדקו ביישובים הסמוכים ובסופו של דבר הגיעו לצעיר ועצרו אותו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן