Skip to content

שר האוצר: אפשר שברק מכין עוקץ לראש הממשלה

שטייניץ, בהתקפה חריפה, אמר בגלוי כי הוא לא מאמין ביושרה של ברק וכי לא יתפלא אם ברק מכין לנתניהו עוקץ כמו שעקץ את אולמרט ואת פואד. במפלגת העצמאות הגיבו: "שטייניץ הוא איש הזוי ומבולבל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר האוצר, יובל שטייניץ, תקף אתמול (שישי) בערב בחריפות את שר הביטחון, אהוד ברק. "הוא כבר עקץ פעמיים את שותפיו וחבריו", אמר שר האוצר על שר הביטחון, "לא אתפלא אם יעקוץ גם אותנו". כך בראיון שנתן שטייניץ אמש ב"אולפן שישי". 

נתניהו ושטייניץ צילום משה מילנר לעמ
העוקץ השלישי? נתניהו ושטייניץ (צילום: משה מילנר / לע"מ)

שר האוצר, שנשאל על תקציב הממשלה, סיפר כי פקידי האוצר עובדים יום ולילה על הכנת התקציב הבא. כשנשאל אם הוא צופה קשיים מצד שרי הממשלה בהעברת התקציב, השיב כי הם (חברי הממשלה א.מ), מבינים שעדיף להגיע לממשלה עם תקציב מאשר לבחירות בלי תקציב. בעניין זה  הוא נשאל לגבי שר הביטחון ועמדתו בעניין התקציב, במיוחד נוכח התנגדותו החריפה של ברק לקיצוצים במשרדו. "אני רואה את ההתנהגות של שר הביטחון בחודשים האחרונים – פתאום הוא נהיה מאוד חברתי, פתאום הוא תוקף את ראש הממשלה כלכלית. אני לא אתפלא אם הוא מכין עכשיו את העוקץ השלישי", השיב השר.

לתגובתו על כך שנתניהו וברק מסתדרים היטב וכי נתניהו קורא את ברק וכוונותיו, הוא השיב: "אני לא יודע לקרוא את שר הביטחון, אהוד ברק, ואני לא יודע אם יש מישהו שיכול לעשות את זה. אני לא יודע אפילו אם הוא עצמו". שטייניץ הסביר ש"הרי היה עוקץ מאוד מתוחכם לאולמרט אחרי שותפות מוצלחת לשניהם, הוא עשה עוקץ לאנשי קדימה יום בהיר אחד, אחר-כך לפואד ולבוז'י הרצוג… (כוונתו של שטייניץ להתפלגות ממפלגת העבודה). אני אומר לראש הממשלה, אני לא יודע לקרוא את שר הביטחון אהוד ברק, אבל אל תהיה תמים. צריך לזכור מה שקרה לאולמרט ומה שקרה לפואד".

ממפלגת העצמאות, מפלגתו של ברק הגיבו:  "יובל שטייניץ הוא איש מבולבל והזוי, וכל מי שצפה בו הערב הבין זאת".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן