Skip to content

נהג הטרקטורון שדרס ונמלט, שוחרר למעצר בית

למרות התנגדות הפרקליטות, החליטה השופטת מיכל ברנט לשחררו למעצר בית בבית הוריו עם אזיק אלקטרוני. "אם לא היה הפרסום הנלווה", טען עו"ד ששי גז, "הוא היה משוחרר בהסכמה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יניב פיירובוסקין, שדרס נערות בגבעת ברנר עם טרקטורון היאמהה שברשותו בסוף אוגוסט וברח בלי להושיט להן עזרה, שוחרר היום (חמישי) אחה"צ למעצר בית בבית הוריו במושב גני יוחנן.

פיירובוסקין יהיה אזוק באזיק אלקטרוני כשהוריו ואחותו הבכירה יהיו ערבים לו בערבות עצמית של 30 אלף שקלים כל אחד. הוא גם נדרש להפקיד 40 אלף שקלים במזומן בקופת בית המשפט ואת דרכונו. במקביל, בית המשפט הורה על הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ כנגדו. רישיון המנהיגה שלו נפסל עד לתום משפטו. בית המשפט גם הורה להכין תסקיר של שירות המבחן של השב"ס עד ל-10 לחודש הבא.

על פי המתואר בכתב האישום הטרקטורון שלו פגע בשתי הצעירות ושתיהן הוחשו ולבית החולים כשאחת פצועה קשה והשנייה באורח בינוני. יניב נמלט לבית הוריו במושב, שם שטף היטב את הטרקטורון, כדי להעלים ראיות.

עו"ד עצמון יעל מפרקליטות המדינה ציינה בבית המשפט, כי לנוכח הודעת עו"ד ששי גז, סנגורו של פיירובוסקין, שההודאה נגבתה ממנו בלחץ וכי הייתה איזו הבטחה לנהג שיודה ואז יקבל 250 שעות שירות לטובת הציבור וישוחרר לביתו לערב ראש השנה – כי נגבתה ממנו עדות נוספת, בה חזר על הודאתו המוחלטת ואמר גם כי לא הובטח לו דבר מעבר לכך שינקה את מצפונו.

גז הדגיש כי הובטח למרשו להיות בבית בערב יום הכיפורים וכי ביום חמישי שחלף נגבו מהנאשם הודאות "ושם כנראה הובטחו לו דברים ואני אומר את זה באחריות". "אם לא היה את כל הפרסום הנלווה  לזה", אמר גז, "הוא היה משוחרר בהסכמה". כאמור, החליטה השופטת מיכל ברנט לשחררו למעצר בית מלא בבית הוריו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן