Skip to content

מחזור ראשון בליגת הכדוריד: נצחונות למכבי ת"א והפועל ראשל"צ

הצהובים גברו על קרית מוצקין, כשמחזיקת הגביע ניצחה בשיניים בהרצליה. קרית אונו ניצחה בקרב העולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה כבר שלשום את עירוני רחובות, ואתמול הושלם המחזור הראשון בליגת ווינר בכדוריד – למכבי ת"א הלך קשה מול מכבי קרית מוצקין, אבל היא ניצחה לבסוף 30:33 בזכות הצגת ענק של שחקן ענק – המקשר הסרבי דויד ראשיץ' שהבקיע 15 שערים (עם החטאה אחת בלבד מהשדה)! ראשיץ' הגיע לצהובה מסן אנטוניו מהליגה הספרדית, הוא שחקן נבחרת סרביה (וגם אחיו של כדורסלן סיינה אלכסנדר ראשיץ'), וכבר עכשיו ניכר שהצהובה עשתה את ה-רכש הזר של הקיץ.

מצד שני, כדי ללכת עד הסוף, הצהובים יהיו חייבים לשפר את ההגנה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-17:19 למכבי ת"א, שההגדילה את ההפרש במחצית השנייה. מוצקין הורידה אותו לשלוש בדקות הסיום, אבל הקבוצה אותה מדריך נדצ'קו מאטיץ', מאמן נבחרת לוב לשעבר, תנסה להשיג נקודות ראשונות בשבוע הבא. עוד כבשו למכבי ת"א: טל בלכר, תומר שמעוני ואיציק חליפי 4 כ"א, אלכס בזברחני 3, גיל פומרנץ 2 ועומר דבדה 1. הרבו למוצקין: ולדי קופמן 9, דושאן בוזוליאק 8, איגור ראדוייביץ' 7.

מחזיקת הגביע הפועל ראשל"צ יצאה למשחק חוץ בהרצליה. זה היה מבחן חשוב לאבישי סמולר, דן מירקוס וחבריהם, לאחר ההפסד בגמר גביע איגוד השופטים בשבוע שעבר. הרצליה בנתה עצמה לצמרת הגבוהה, עם זרים מצוינים וגיל יעקב שוער הנבחרת שחזר לשערה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-13:13, לאחר 7:7 ו-4:4 בדקות הפתיחה. בחצי השני האדומים הוליכו בשני שערים, ונראו מחוברים הרבה יותר. הפועל הגדילה את היתרון ל-19:25, בזכות דקות קלאץ' מצוינות של עידן מימון שכבש 5 שערים רצופים, אבל אז נרדמה בשמירה והרצליה הצליחה לצמק רק עד כדי שער – 29:28 להפועל ראשל"צ בסיום.

בויאן בוטוליה הבקיע 14 שערים להפועל, עידן מימון 6, טל הרשקוביץ 3, יובל גררה ואבישי סמולר 2 כל אחד, דן מירקוס ושי הרשקוביץ 1 כל אחד. להרצליה: מאריו יליניץ' 8, מילוש טיצה 4, בוריס וקסמן, אלעד קפון, ערן אברמוביץ' וערן רויטר 3 כל אחד, מאריו סאריץ 2, תומר טואג ובן אשכנזי 1.

מאמן הפועל סער פרנקל: "במחצית הראשונה טעויות שלנו גרמו להרצליה להישאר במשחק, במחצית השנייה טעויות שלנו החזירו אותם. נדע איך לטפל בזה אבל אני מרוצה מהניצחון. ניב פישלוביץ' הוכיח שעשינו החלטה נכונה ללכת על שוערים ישראלים".

אס"א ת"א – רמת השרון 28:28. המארחים הוליכו ברוב הדקות, אבל רמת השרון השוותה בשלבי הסיום במשחק דרמטי.

א.ס סביון – נס-ציונה 34:29 (17:11) האורחת ירדה למחצית ביתרון של שישה שערים, ושמרה על ההפרש גם במהלך המחצית השנייה. המונטנגרי ננאד טרומבטש הבקיע 10 שערים לזכות נס ציונה. הפסד ראשון לשלמה הופמן, מאמן הנבחרת היוצא, שמדריך את סביון.

במשחק מאתמול, בקרב העולות החדשות, קרית אונו גברה על ארזים ר"ג 21:27.

לפני שריקות הפתיחה אמש והיום כיבדו השחקנים והצופים במחיאות כפיים את זכרו של המאמן ישראל ברנר ז"ל, שנהרג הקיץ בתאונת דרכים, כשברקע הוקראו דברים לזכרו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן