Skip to content

פצצות מרגמה שנורו בסוריה נחתו ברמת הגולן

זוהו נפילות בשטחים פתוחים. הירי לא כוון נגד ישראל. צה"ל הגיש תלונה על הפרה לכוח האו"ם הפועל ברמת הגולן וציין כי לא יקבל זליגת ירי סורי לעבר שטח ישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פצצות מרגמה ששוגרו הבוקר (שלישי) משטח סוריה נפלו בשטחים חקלאיים הסמוכים לגבול ישראל סוריה, בקרבת הכפר הסורי ג'ובתא אל-חשב בצפון רמת הגולן. אין נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש. הירי לא כוון לישראל.

הפצמ"רים נורו במסגרת הלחימה בין המורדים לצבא סוריה בכפר סמוך לגבול. תושבי האיזור לא נדרשים להיערכות מיוחדת, אך יחד עם זאת בצה"ל עוקבים אחר הנעשה.

גבול סוריה-ישראל (צילום: דו"צ)
בקו האש. גבול סוריה-ישראל (צילום: דו"צ)

זו הפעם השנייה שירי בסמיכות לגבול "מטפטף", לתחומי ישראל. לפני כחודשיים התפוצצה פצצת מרגמה בשטח סוריה סמוך לגבול עם ישראל. את הפצמ"ר ירו כוחות צבא סוריה נגד המורדים בכפר בצפון הרמה. הירי לא כוון נגד ישראל.

מדובר צה"ל נמסר: "היום בשעות הבוקר נורו מספר פצצות מרגמה לעבר שטח רמת הגולן. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. הירי כוון לכפרים בצידה הסורי של הרמה וכחלק מהסכסוך הפנימי. צה"ל הגיש הפרה לכוח האו"ם הפועל ברמת הגולן וציין כי לא יקבל זליגת ירי סורי לעבר שטח ישראל. כמו כן, ניתנו הנחיות לגורמי הביטחון האזרחיים. כוחות צה"ל נמצאים בערנות גבוהה וימשיכו בפעילותם השוטפת למען שמירה על גבולות ישראל וביטחון תושביה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן