Skip to content

אסון ערב החג: אדם נשרף למוות בתאונת דרכים

הרכב בו נסע התנגש חזיתית במשאית ועלה באש. הנהג נלכד ברכב. בקרית מוצקין נדרסה אישה עם תינוק בעת שחצו מעבר חצייה. האישה פונתה במצב קשה לבית החולים עם בנה שנפצע באורח בינוני. הנהג הפוגע חש ברע ופונה גם הוא לטיפול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אדם נהרג הבוקר (ראשון),  בתאונת דרכים שאירעה בכביש שביון ניצני עוז לבת חפר, בין רכב פרטי למשאית. הרכב בו נסע ההרוג על  באש מיד לאחר התאונה. עוד שני אנשים נפצעו קל.  

מחקירה ראשונית עולה כי שני כלי הרכב התנגשו חזיתית. הסיבה לכך עדיין לא ברורה. הרכב הפרטי ניצת ועלה באש. הנהג שנלכד בו לא הצליח להשתחרר ונהרג. צוותי כיבוי של תחנת כיבוי האש נתניה הצליחו לכבות את האש ואז מצאו בתוך הרכב גופת אדם. לצוותי מד"א שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו. שני הפצועים קל הועברו לטיפול בבית החולים לניאדו בנתניה.

בתאונה אחרת שאירעה הבוקר, בקרית מוצקין, נפצעה באורח אנוש אישה ב 30 בעת שחצתה במעבר חציה עם בנה התינוק את רחוב וייצמן בעיר. רכב שנהוג על ידי נהג בן 75 פגע בשניהם בעוצמה. האם נפצעה אנושות ופונתה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. תינוקה בן השנה וחצי הוטח אל הכביש ונפצע באורח בינוני. צוות פרמדיקים של מד"א העביר את האם  כשהיא חסרת הכרה ומונשמת עם בנה התינוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. הנהג הפוגע חש ברע ופונה במצב קל לטיפול.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן