Skip to content

הפר צו הרחקה כדי להביא שמיכות לדרי מאהל התקווה

האיש שהוביל את המחאה נגד הפינוי במאהל התקווה, הפר צו הרחקה מהמאהל ונעצר. הוא שוחרר לאחר כמה שעות משהוברר מעל לכל ספק שמטרותיו היו אנושיות. בקור המצמית, הוא הביא שמיכות ואבזרי חימום לדרי האוהלים מאת אליק מאור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האיש שהוביל את המחאה נגד הפינוי במאהל התקווה, הפר הלילה צו הרחקה מהמאהל ונעצר. הוא שוחרר לאחר כמה שעות משהוברר מעל לכל ספק שמטרותיו היו אנושיות. בקור המצמית, הוא הביא שמיכות ואביזרי חימום לדרי האוהלים

מאת אליק מאור

איציק אמסלם, מנהיג ומפעילי מאהל התקווה, נעצר אתמול (רביעי) בערב על ידי משטרת ישראל, לאחר שהפר צו בית משפט האוסר עליו להתקרב למאהל התקווה. הוא שוחרר לקראת חצות.

אמסלם שהוביל את הפגנת המחאה נגד פינוי מאהל התקווה בשבוע שעבר, נעצר בעת ההפגנה ושוחרר לאחר שחתם על הסכמה לצו הרחקה ל-30 יום מהמאהל. אתמול בשעות אחה"צ המאוחרות, יחד עם פעילה נוספת, הוא הביא למאהל התקווה שנותר בחלקו על תילו, שמיכות ואמצעי חימום.

בסמוך לשמונה ושלושים דפקו על דלת ביתו בלשי המשטרה. לטענת המשטרה הוא צולם מגיע למאהל באותו ערב. הוא הודה והסביר כי בגשם הזלעפות ובקור ששרר בחוץ, לא יכול היה להתעלם מחבריו למאהל והביא להם את השמיכות ותנאי החימום. לדבריו, הוא הוזהר לבל יגיע שוב למאהל ושוחרר בסמוך לחצות לביתו.

 

קר שם בחוץ. ילדי מאהל התקווה

יצוין כי במאהל התקווה נותרו גם כל האמהות החד הוריות על ילדיהן הרכים, כמו גם קשיש בן 70. עיריית תל אביב למרות פניות גורמי מחאה אליה, לא פעלה לטיפול נקודתי באותן חד הוריות, ילדיהן ושאר מחוסרי הדיור.
"לאם הם ילכו?" שואל אמסלם ביאוש. זה הצדק החברתי והשיוויון עליו מדברים בממשלה ובעירייה?"

ובעניין פינוי מאהלים, מאהל המחאה בקרית שמונה, שקיבל לפני יומיים צו פינוי מיידי מהעירייה בתואנה שמדובר במטרד תברואתי סביבתי, פנה ביום ד' לביהמ"ש בנצרת וקיבל את הקפאת צו הפינוי עד ליום א' הקרוב. מועד  בו יוצגו טענות הצדדים בפני ביהמ"ש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן