Skip to content

אל על מגדילה ב-25% את תדירויות הטיסה לגרמניה

אל על מנהלת תחרות אגרסיבית באמצעות חשיבה רשתית. מול לופטהנזה ובריטיש איירווייס שיפעלו בקו לישראל עם מטוסים קטנים, היא מגדילה את תדירויות הטיסה שלה לגרמניה ובטיסות הערב ללונדון היא תפעיל בואינג 777 רחב גוף. לבנגקוק היא תטוס יומית עם בואינג 747-400 רחב גוף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל על מגלה סימנים חיוביים של תחרותיות מסחרית אגרסיבית וחיובית מול מתחרותיה ולקראת עונת סתיו/חורף 2013 היא מוסיפה תדירויות ומרחיבה את היצע המושבים בטיסותיה הישירות לרווחת קהל הנוסעים העסקי והתיירותי.

מטוס אל על. הגדלת תדירויות ותחרות רשתית. (צילום: גיגה פרקול)
מטוס אל על. הגדלת תדירויות וחשיבה רשתית. (צילום: גיגה פרקול)

בפעילותה בקווים לגרמניה תגדיל החברה בחורף 2013 את היצע הטיסות שלה ב-25% לעומת החורף הקודם: לפרנקפורט היא תפעיל תשע טיסות שבועיות, לעומת חמש אשתקד, למינכן היא תפעיל חמש טיסות ולברלין היא תפעיל שש טיסות, כולל טיסת ערב נוספת ביום ד'. בסה"כ תפעיל אל על מדי שבוע 20 טיסות שבועיות לגרמניה עם היצע מושבים במחלקות בתיירים ובעסקים.

חסימת טיסות המשך

בהגדלת תדירויות הטיסה שלה לגרמניה, מגבירה אל על את התחרותיות שלה מול לופטהנזה, שהקטינה לאחרונה את היצע המושבים שלה בקווים לישראל, הן מבחינת היצע המושבים שלה ליעדים שונים בגרמניה והן בחסימה נוספת של טיסות ההמשך של לופטהנזה לניו יורק, לשם תפעיל אל על החורף 17 טיסות.

תדירויות נוספות

בין החודשים אוקטובר 2012 עד מרץ 2013, תפעיל אל על מדי שבוע 21 תדירויות ליעדי המזרח הרחוק ואפריקה – בנגקוק, בייג'ין, הונג קונג, מומביי ויוהנסבורג, לעומת 19 תדירויות אשתקד; 23 תדירויות ליעדי צפון אמריקה – ניו יורק, לוס אנג'לס וטורונטו, לעומת 21 אשתקד; 168 תדירויות שבועיות לאירופה, לעומת 157 אשתקד.

בין היתר תפעיל אל על – 18 טיסות לפריז, 6 טיסות לבנגקוק, 13 טיסות ללונדון, 12 טיסות למוסקבה ו-17 טיסות שבועיות לאילת.

לאור הפופולאריות של טיסות החזור במוצאי שבת מאירופה לתל אביב, נוספו בלו"ז החדש תדירויות כאלה מפרנקפורט ומברצלונה, בנוסף לפאריס, לונדון וציריך שהופעלו גם בעבר.

במשך עונת הסקי, יופעלו שתי טיסות בימי א' לג'נבה.

בנוסף החליטה אל על על לשדרג את טיסות הערב שלה היומיות ללונדון באמצעות הפעלת מטוסי בואינג 777 רחבי הגוף; החל מה- 6.12 להפעיל טיסה יומית לבנגקוק במטוסים רחבי גוף מדגם בואינג 747-400, על מנת להיענות לביקושים הגבוהים בקו הזה. כמו כן נוספה טיסת ערב לאמסטרדם ומדריד וטיסת בוקר נוספת לבריסל ובודפשט.

נתיבים דומים לכלים שלובים

ההחלטות להגדיל תדירויות ולשדרג מטוסים היכן שצריך מגלות, כי הנהלת אל על היא עתה מתחרה אגרסיבית באמצעות חשיבה רשתית. רשת נתיבים שחברת תעופה מפעילה דומה לכלים שלובים, תנודה בנתיב אחד משפיעה על התנודה בנתיב אחר. לישראל אין נמל תעופה מאסף (Hub) וכל מי שרוצה לצאת מהארץ חייב לעשות זאת דרך האוויר. על בסיס נתון זה קל להבין, כי חוזקה של חברת תעופה מקומית גדולה כמו אל על, מושתת על הפעלת רשת נתיבים של נקודה לנקודה (Point to Point) וככזאת היא חייבת לדאוג להפעיל מקסימום טיסות ישירות – פעם ליעדים שיש בהם ביקוש ופעם ליעדים שישמשו אותה להכות את התחרות – וזה מה שאל על עושה עכשיו.

לדברי דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, "אל על מציעה בחורף זה לוח זמנים רחב מאוד, המתאים הן לאוכלוסיה העסקית והן לתנועת תיירות החורף, תוך מתן דגש ליעדי הסקי השונים. אנו בוחנים כל העת אפשרויות נוספות להרחבת התדירויות, שיפור לוחות הזמנים והגדלת היצע המושבים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של נוסעינו", סיכם מימון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן