Skip to content

חשד: קצין משטרה מקורב למח"ש הטריד שוטרות

הפרשה, שנאסרה לפרסום בצו גורף, הותרה היום בחלקה לפרסום על ידי בית משפט. מח"ש: "אמש נחקר הקצין במחלקה לחקירות שוטרים". לאחר החקירה שב היום הקצין לעבודתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום אישר היום (שלישי) לפרסום, כי במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) מתנהלת חקירה נגד קצין משטרה בדרגת נצ"מ, החשוד בהטרדה מינית של שתיים או שלוש שוטרות. השוטרות שירתו עמו בחצי השנה האחרונה. צו הפרסום הגורף שהוטל הוסר היום חלקית בעקבות פניות כתבים לבית המשפט ושמועות שונות שהתרוצצו ברשת האינטרנט.

בהודעה שפרסמה מח"ש נאמר: "במענה לפניות כתבים אנו מאשרים כי אמש נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה קצין בדרגת נצ"מ, בחשד לעבירות הטרדה מינית של מספר שוטרות. הקצין שיתף פעולה באופן מלא בחקירתו וענה על שאלות חוקריו". יצוין כי חוקרי מח"ש לא סברו שיש קושי בכך שהקצין ימשיך בעבודתו לאחר שאתמול נחקר לראשונה בנושא. הוא שב היום לעבודתו הסדירה.  

עוד נודע, כי מדובר ברף הנמוך של הטרדות מין. במח"ש סירבו למסור פרטים נוספים וציינו כי בתום החקירה יועבר התיק כמקובל לידי פרקליטות המדינה, שתחליט אם יש מקום להגשת כתב אישום.

לפני כחודשיים התפרסמה פרשה אחרת במשטרת ישראל כאשר מפקד מחוז ירושלים לשעבר, ניצב ניסו שחם, נחקר על ביצוע עבירות מין בשוטרות שעבדו תחת מרותו. בעקבות החקירה, בה נחשד בביצוע עבירות מין בשבע שוטרות, הוא הודה בקיום יחסי מין עם חלקן ונאלץ לצאת לחופשה ולפרוש מתפקידו.

בעקבות פרשה זו התעורר חשד כי מפקד מרחב ציון במשטרה, תנ"צ נסים אדרי, ידע על תלונות אלו כשניצב שחם עדיין היה כפוף לו, (הן נמסרו רק לאחר מכן למח"ש) ולא דיווח על כך. בשימוע שנערך לאדרי, הוא הכחיש את הטענות וטען כי המידע היה בגדר שמועות ועל כך לא חלה עליו חובת דיווח.  

[related-posts]
 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן