Skip to content

אריה אלפרון ובעל פיצוציה נעצרו בחשד לסחיטה

המשטרה חושדת כי השניים השתלטו על מקלט משותף בבית מגורים והפכו אותו למחסן לאחסון בקבוקים למחזור ולציוד השייך למכולת-פיצוציה. בית המשפט האריך את מעצרם בשישה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעצרם של העבריין אריה אלפרון, תושב זיכרון יעקב, ולירז שרון, תושב הוד השרון ובעל פיצוציה ברמת גן, הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בתל אביב בחמישה ימים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בעשרה ימים. השנים נעצרו אתמול בחשד לסחיטה באיומים, תקיפה וקשירת קשר לביצוע פשע.

לפי החשד, השתלטו השניים על מקלט בבניין בו קיימת מכולת-פיצוציה בבעלות לירז והפכו אותו למחסן לבקבוקי מחזור ואיכסנו בחלקו ציוד השייך לפיצוציה. אחד הדיירים, שהתנגד להשתלטות, העיר ככל הנראה על כך ללירז ובתגובה אלפרון איים עליו, על פי החשד. אתמול פרצה המשטרה למקלט והחרימה את תכולתו, השייכת לשניים. בנוסף לכך חושדת המשטרה, כי אלפרון איים גם על עבריין אחר שחייב לו כספים ואיים לפגוע בו אם לא יסולק החוב.

במהלך החודש האחרון עקבו בלשי מפלג התשאול של היחידה המרכזית, בפיקודו של סנ"צ ניסים דאודי, אחרי אלפרון. אתמול, לאחר שאלפרון כנראה איים על אחד הדיירים, החליטה המשטרה לבצע את המעצרים.

עו"ד יניב שגב, סנגורו של אלפרון, ביקש לשחררו למעצר בית או לפחות לקצר את מהלך זמן החקירה למינימום ההכרחי. "מרשי עזב את תל אביב", טען שגב והוסיף כי "הוא עובד למחייתו ועובר קורסים ומעסיקיו מרוצים ממנו", הוא הכחיש כי מרשו איים על מישהו. אלפרון הודה, שאדם מסוים חייב לו כסף. הוא הסביר לבית המשפט כי הוא ציין לפני החייב את שמו ועברו.

"לא הייתה כאן עבירה של 'לא תעשה אז', או 'במידה ו.. אפגע בחייך'," טען הפרקליט והוסיף: "שם משפחתו זה איום?".

עו"ד אלון דוידוב, המייצג את לירז, ביקש גם הוא לשחרר את מרשו וטען שהשימוש במקלט כמחסן על ידי בעלי המכולת קיים כבר 20 שנה. כאשר מרשו קנה את הקיוסק, הוא רכש עמו את המקום במחסן. "מרשי ללא עבר פלילי ונשוי לעורכת דין", טען דוידוב והסביר כי ההקשר שעושה המשטרה בין המקרה של אלפרון למרשו איננו מוצדק.

"מדובר בסחיטה בצוותא", הגיב נציג המשטרה. השופט, ד"ר שאול אבינור, סבר אחרת והורה על הארכת מעצרם של השניים עד ל-21/10/12. "הסחיטה המדוברת קשורה למחסן בו משתמש החשוד במהלך ניהול עסקיו", ועוד: "בא כוחו של החשוד הדגיש כי מדובר באדם נורמטיבי ללא כל עבר פלילי, אך דווקא על רקע זה עולה חשד כבד כנגדו".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן