Skip to content

חשד: צעירה נאנסה בראש העין על ידי חבורת צעירים

הצעירה הגיעה לבקר ידיד. לפי החשד צרכה סמים ואלכוהול ואז נאנסה. שכן הזעיק את המשטרה שחילצה אותה מהדירה. בתל אביב נגזרו 19 שנות מאסר בפועל על תושב זר, שאנס באכזריות שלוש נשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעירה בת 16 נאנסה אמש (חמישי), על פי החשד על ידי מספר צעירים, בדירה שבראש העין. בעקבות תלונה של אחד השכנים, הגיעה אתמול משטרת ראש העין לדירה והשוטרים מצאו בה את הצעירה כשהיא שתויה וככל הנראה מסוממת. הם שמעו ממנה ש"בכל פעם שהתעוררתי, ראיתי מישהו אחר מעלי".

חשוד אחד נעצר וקשר את עצמו לאירוע, אך טען כי הכל נעשה בהסכמה. לטענתו, הוא לא ידע בת כמה היא וכי היא נראית מבוגרת מגילה האמיתי. הנערה שללה את דבריו ואמרה כי הוא ידע היטב את גילה האמיתי.

הנערה הגיעה ככל הנראה לביקור אצל הידיד. לאחר שהושקתה באלכוהול וצרכה סמים, היא נלקחה לפי החשד לחדר צדדי ושם נאנסה במשך מספר שעות. אחד השכנים, שחשד במתרחש, הזעיק את המשטרה וכך נחשפה הפרשה כולה. המשטרה, כך נודע, מתכננת מעצרים נוספים.

אתמול גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב את דינו של איסו אברהה מאריתריאה ל-19 שנות מאסר בפועל בגין שלושה מקרי אונס וניסיון לאונס. מכתב האישום עולה, כי אברהה נהג לאנוס צעירות אריתריאות, אליהן פנה באמתלות שונות. במקרה הראשון פגש אברהה באמצע נובמבר 2011 את ס.ת. באיזור השוק בתל אביב במטרה לסייע לה למצוא עבודה. היא התלוותה לנאשם ונסעה איתו לאתר בנייה באזור בני ברק, שם תפס אותה הנאשם בחוזקה מאחור ונגע בה בניגוד לרצונה כאשר דחפה אותו ובקשה שיחדל ממעשיו, הפיל אותה הנאשם ארצה והיא נחבטה בראשה. בשל צעקותיה הוא נמלט מהמקום.

במקרה אחר, שאירע בסוף אותו חודש, הוא פגש את צ.ט. והציע לה עבודה בצפון תל אביב. הוא הוביל אותה לכיוון פארק הירקון. שם, בפינה חשוכה, הוא היכה אותה בראשה, הפילה ארצה, שלף סכין ואיים עליה: "סקס, או שאני ארצח אותך". למרות התנגדותה הוא הצליח לאאנוס אותה. כשסכינו צמוד  לצווארה. במקרה השלישי כשבועיים לאחר מכן, פגש האנס באזור התחנה המרכזית קטינה, והציע לה עבודה. בערב הם נפגשו במתחם עזריאלי. הוא הסיע אותה על גבי אופניו לפארק הירקון. שם איים עליה בסכין וניסה לאנוס אותה. הצעירה נאבקה ובשלב מסוים הצליחה להימלט כשהיא חבולה וכואבת. 

הצעירות סיפרו שפגשו אדם אדיב, שמציע עזרה, שלפתע הוא הופך למפלצת. אחת מהצעירות הרתה לבעלה לאחר המקרה אך הפילה את עוברה כתוצאה ממועקה נפשית שנגרמה לה.

"אלימות ואכזריות אף הם בבחינת שיקול לחומרה בקביעת מתחם הענישה ההולם", ציינו שופטי בית המשפט, גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד. נפסקו לו 21 שנות מאסר על שלושה מעשי אונס, כשחלק מהעונשים בסעיפי האישום בהם הורשע חופף וחלק מצטבר. למעשה, ישב האנס 19 שנה מאחורי סורג ובריח. בנוסף לכך הוטל עליו לפצות את הנאנסות. 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן