Skip to content

שוטר מג"ב צלצל למשטרה ומסר: רצחתי את אשתי

לפני שעה קלה טלפן למשטרה גבר, שוטר מג"ב מבת ים, והודיע כי רצח את אשתו. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מות האישה. נסיבות הרצח נבדקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בת ים (50), שוטר במג"ב, התקשר הבוקר למשטרה והודיע כי רצח את אשתו (52). שוטרים שהגיעו לדירה ברחוב בלפור בעיר גילו כי את גופת האישה שנורתה למוות. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותה. האישה נורתה מספר פעמים, כנראה מנשקו האישי של הבעל. האיש נעצר ונחקר במשטרה. מאוחר יותר התברר כי השניים גרושים.

המשטרה חוקרת בשלב זה גם את בנם של בני הזוג, בן 20, שהיה כנראה עד לרצח וחיכה ליד אמו עד שהגיעו השוטרים. לא התקבלו תלונות במשטרה על אלימות במשפחה בעבר. המשפחה מוכרת לגורמי הרווחה בעיר, אך הקשר עם האישה נותק והיא סירבה להגיש תלונה.

הבוקר סמוך ל-11:00 התקבלה קריאה במד"א על אישה מחוסרת הכרה בדירה בבת ים. זמן קצר אחר כך טלפן השוטר והודיע כי רצח את אשתו. נסיבות הרצח עדיין לא ברורות.

לפני כחודש התקשר למשטרה תושב הרצליה בשנות השישים לחייו ודיווח כי רצח את אשתו. שוטרים שהוזעקו למקום מצאו את זוגתו ללא רוח חיים. בתם בת הארבע, שהייתה בדירה, נלקחה והועברה לשירותי הרווחה. עוד נודע כי האיש רצח גם את אשתו הראשונה ואושפז בביה"ח פסיכיאטרי לאחר שנמצא שאינו שפוי ואינו אחראי למעשיו. לאחר 14 שנה במוסד פסיכיאטרי שוחרר ולאחר זמן מה נשא לאישה תושבת זרה מהפיליפינים, שילדה את בתם המשותפת.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן