Skip to content

אלביט ארה"ב זכתה בהזמנה בהיקף 17.5 מיליון דולר

חברת הבת של אלביט מערכות בארה"ב תשדרג ותתכנן מחדש את מחשב המשימה של מסוקי האפאצ'י
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אלביט מערכות" ארה"ב, החברה הבת שבבעלות "אלביט מערכות", הודיעה כי זכתה בהזמנה של חברת "בואינג", בהיקף של 17.5 מליון דולר, לתכנון מחדש ולשדרוג של מחשב המשימה של מסוקי האפאצ'י AH-64D בלוק 3, לביצוע במשך חמש שנים.

על פי הודעת החברה, מחשב המשימה יאפשר למערכות האוויוניקה והמשימה של המסוק את היכולת לבצע פעולות "חיבוריות" ומיחשוב מתקדמות, ולקלוט יכולות עתידיות נוספות בקלות.

אפאצ'י לונגבאו

שמונים מעבדי ליבה כלליים

מעבד המשימה החדש כולל 48 מעבדי ליבה עם יכולת הגדלה עתידית לשמונים מעבדי ליבה כלליים, ארבעה מעבדים גראפיים, יכולות עיבוד וידיאו מתקדמות וכן יכולות קידוד/פענוח (decoding/encoding) נוספות. מעבד המשימה יאפשר למערכות האוויוניקה והמשימה של המסוק את היכולת לבצע פעולות "חיבוריות" ומחשוב מתקדמות, ולקלוט יכולות עתידיות נוספות בקלות. מעבד המשימה החדש נסמך על תקנים טכניים קיימים תוך אימוץ גישת “System-of-Systems” המאפשרת אינטגרציה מהירה ויעילה של מערכות, חיישנים, יישומים ורכיבים חדשים.

"מחשב המשימה של 'אלביט מערכות' הוא הלב של מסוקי האפאצ'י בלוק 3, והוא מספק ל'בואינג' ולצבא ארצות הברית יכולות וכוח עיבוד יוצאי דופן. מטרתה של תכנית השדרוג והרענון להבטיח כי מסוקי האפאצ'י ייהנו מטכנולוגיות העיבוד המתקדמות ביותר הקיימות. אנו גאים ביכולתנו לקחת חלק בפרויקט חשוב זה ומצפים להמשך עבודה צמודה עם 'בואינג' ועם צבא ארצות הברית ולהמשיך ולהעניק עליונות טכנולוגית מתמשכת ללוחמים", מסר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל "אלביט מערכות ארה"ב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן