Skip to content

‏מסעדת יאקימונו תיפתח בטיילת הרויאל ביץ' באילת

חברת מלונות ישרוטל ובעלי רשת המסעדות היפניות יאקימונו, חתמו על הסכם לפתיחת מסעדת יאקימונו בטיילת רויאל ביץ' באילת בשנה הבאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

‏"אנו מאמינים שפתיחת המסעדה היפנית והסושי בר יאקימונו בטיילת הרויאל ביץ' באילת, תואמת לערכי מותג מלון רויאל ביץ', אשר נחשב ומוכר כאיכותי והיוקרתי ביותר באילת", כך אומר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל על ההחלטה לפתוח את המסעדה החדשה באילת בשותפות עם בעלי רשת מסעדות יאקימונו, "זהו חלק מהתוכנית האסטרטגית שלנו של השבחה, חדשנות ושדרוג תמידיים של תחום המזון והמשקאות בישרוטל".

המסעדה, אשר צפויה להיפתח בינואר 2013, במקומה של מסעדת "וונגס גריל" הוותיקה, תעבור "מתיחת פנים" ותתופעל מקצועית על ידי בעלי רשת יאקימונו, אשר להם מוניטין רב שנים בתחום האוכל היפני המשובח.

המסעדה תותאם לאופי התיירותי של העיר אילת, ומכאן שתפנה גם למשפחות הבאות לנפוש בעיר הדרומית. תפריט המסעדה ימשיך לשמור על הובלה בעולם הקולינריה היפני, על חדשנות ועל עדכניות; ובו בעת יציע גם אפשרויות Sharing עם מנות המוגשות למרכז השולחן, אשר כל המשפחה יכולה ליהנות מהן.

"אנו מאמינים שהשותפות, אשר כל צד יביא אליה את החוזקות שלו – בעלי יאקימונו את הידע, הניסיון והמוניטין הגבוה בעולם האוכל היפני, וישרוטל את מיקום המסעדה, ציבור האורחים הפוטנציאלי והשם הטוב של מסעדותיה – תהיה מוצלחת מאד, ושבצוותא נגיש במסעדה את החווייה היפנית המשובחת ביותר שניתן", הוסיף רביב.

אחוזת יערות הכרמל. זכתה בתואר "הספא המועדף בישראל לשנת 2012" (צילום: עודד מרום)
אחוזת יערות הכרמל. זכתה בתואר "הספא המועדף בישראל לשנת 2012" (צילום: עודד מרום)

תואר נוסף לספא ולאחוזת יערות הכרמל

ואילו אחוזת יערות הכרמל, אף היא מרשת ישרוטל, נבחרה על ידי אלפי קוראי המגזין המוביל SpaFinder ברחבי העולם בתואר "הספא המועדף ביותר בישראל לשנת 2012" (2012 Readers' Choice Awards Country Winners).
http://www.spafinder.com/rca/country-winners.htm

"התואר נחשב למוערך ביותר בדירוג אתרי ספא, וההכרה היוקרתית נותנת תוקף לכך שספא אחוזת יערות הכרמל נמנה על קטגוריה עילית של אתרי הספא הנערצים והאיכותיים ביותר בעולם", כתבה בהודעתה לאחוזה בסוף השבוע סוזי אליס, נשיאת SpaFinder Wellness, Inc. .

הבחירה נעשית על ידי אלפי צרכני ספא, סוכני נסיעות ומומחים בתעשיית תיירות הספא, אשר מצביעים מדי שנה בסקר הקוראים של הספא פיינדר. בשנת 2012 כמות המצביעים הייתה הגדולה ביותר אי פעם.

"אני נרגשת להוסיף תואר נוסף ומכובד לרשימת הזכיות והבחירות היוקרתיות של אחוזת יערות הכרמל, ביניהן: בחירת גולשי אתר התיירות החשוב בעולםTrip Advisor את האחוזה כזכאית לעיטור המצוינות לשנת 2012, ובחירת ה-CNN את האחוזה כאחד מעשרה מלונות הספא המובילים בעולם לפני כשנה", אמרה איה גרודנמן, מנכ"לית אחוזת יערות הכרמל, הנמנית על מלונות היוקרה של ישרוטל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן