Skip to content

ישראלי תושב בלגיה נעצר בארץ בחשד לפדופיליה

משטרת בלגיה הגישה בקשת הסגרה לישראל כדי להעמיד לדין את ג', שחשוד כי בתקופת מגוריו בבלגיה קיים יחסי מין עם שני קטינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בירושלים, הורה אתמול (ב'), על מעצרו של  ג', אזרח ישראלי בן 45, החי בבלגיה ושוהה כעת בישראל, עד לדיון בבקשת הסגרתו שהוגשה על ידי משטרת בלגיה. על פי הבקשה מואשם ג' כי ביצע מעשי מין ומעשי סדום בנערים בהיותם בני 13-12 בזמן שגר בבלגיה. הבקשה למעצרו והסגרתו הוגשה לפרקליטות המדינה דרך המחלקה לעניינים בין-לאומיים של היועץ המשפטי לממשלה.  

באמצע החודש שעבר נעצר ג' על פי חוק ההסגרה, ולמחרת היום הוגשה בקשת עתירה להכרזתו כבר- הסגרה. מכתב האישום שהוגש נגדו על ידי הפרקליטות הבלגית עולה כי משנת 2002 ועד 2008 הוא פיתה שני נערים, עישן עמם סמים וקיים איתם יחסי מין.

בתחילת הדרך הוא פגש ב-פ', אז בן 12, שהיה בדרכו לבית הספר. ג' הזמינו לביתו ואז ביצע בו מעשים מגונים. הוא הזהירו לבל יאמר דבר להוריו, והזמינו שוב. במהלך המפגשים שהפכו לקבועים, עישן איתו סמים, קיים איתו יחסי מין ועשה בו מעשי סדום. באמצעות פ' הכיר את מ', נער נוסף שהיה בן 13 לערך, הזמין אותו לאכול, לשתות, סיפק לו סמים ובהמשך פיתה אותו לקיים איתו יחסי מין. מערכת יחסים זו נפסקה כש-מ' היה בן 16.

במהלך 2008 נודע הדבר להוריו של פ' ולאחר שבנם סיפר להם את כל שאירע, הם נפגשו עם ג' ובשיחה זו סיכמו שלא לערב את המשטרה. ג' מצידו הבטיח להתחיל בטיפול פסיכולוגי ותיאם איתם פגישה שבה ידובר על סכום כסף כפיצוי לבנם.

ג' לא הופיע לפגישה, ובבירור שערכו עם בן זוגו של ג' סיפר האחרון כי ג' נסע לישראל לחתונת בנו, וגם כי עורך דינו יעץ לו שלא להגיע לפגישה ולעזוב את בלגיה לישראל. בן זוגו של ג' העיד כי כשנודעו  לו מעשיו של בן הזוג, פרצה ביניהם מריבה קשה ובעקבות כך גם נותקה מערכת יחסים ששררה ביניהם 15 שנה. כאמור, אתמול הורתה שופטת בית המשפט, גילה כנפי שטייניץ, על מעצרו עד הדיון בבקשה להסגרתו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן