Skip to content

משקאות חדשים על המדף

סקירה קצרה על המוצרים החדשים על המדף - יינות, בירה, כהילים ומיצים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין המשקאות והמותגים המעניינים שהושקו השבוע בתחום משפחת היין, בירה, כוהל ומיצים:

וודקה – אבסולוט יוניק

במהדורה מוגבלת מציגה וודקה אבסולוט את Absolut Unique. ארבעה מיליון בקבוקים בתפוצה עולמית, כשכל בקבוק מעוצב כיצירת אמנות. הבקבוקים הממוספרים וצבעוניים הופצו ברחבי העולם, כדי להעניק לכל אדם את העיצוב המתאים לו ואת ייחודיותו. ברבות השנים בקבוקי אבסולוט וודקה עוצבו על-ידי אמנים רבים וזכו לפרשנויות שונות ומגוונות. הפעם, אבסולוט היה האמן !

750 מ"ל, 75 שקל

וודקה – אימפריאל קולקשן

וודקה סופר-פרימיום קלאסית ווודקה סופר-פרימיום יוקרתית עם פתיתי זהב אמיתי. הקולקשן גולד מאופיינת בבשומת אגוזי ארז וטעם רך של דומדמניות, ואילו הגולדן סנואו מכילה את אותה וודקה ובתוכה פתיתי שלג מוזהבים אמיתיים של כ-24 קאראט, המיוצרים בתהליך מיוחד בגרמניה ומקנים לה מראה מרהיב ונוצץ מעבר לטעמה הייחודי.

700 מ"ל, 100 שקל ו-150 שקל בהתאמה

יין – כרמל, יאנג סלקטנד, מוסקטו / קריניאנו 2012

עם סיום הבציר הנוכחי, יוצאים ביקבי כרמל עם שני יינות ראשונים, חדשים וצעירים בסדרת Young Selected – מוסקטו וקריניאנו. אלו יינות קלילים ומהנים לשתייה יומיומית, בבית או בפיקניק, עם אוכל או בלעדיו. היינות בעלי אחוז כוהל נמוך (5.5%), ניחוחות פירותיים רעננים ובעבוע קל. מומלץ להגיש קריר, בכ-6 מעלות צלזיוס.

750 מ"ל, 28 שקל

יין – תבור, אדמה, שיראז 2010

היין מסדרת אדמה מייצג את אדמות אזור התבור והגליל, והפעם גפני היין צמחו על אדמת טרה רוסה. 90% ענבי שיראז מכרם היקב שבקיבוץ מלכיה, בגליל העליון, ו-10% ענבי קברנה סוביניון. תיאור היקב: צבע ארגמני עמוק וטעמים אופייניים לזן השיראז, המשלבים פטל, תותי עץ טריים וסיגליות. 12 חודשי יישון בחביות עץ אלון צרפתיות הוסיפו ליין רמזים של עץ ארז ואלון.

750 מ"ל, 65 שקל

מיץ פרימור – אננס, תפוח עץ מלא, פירות

חברת "גניר", יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה סדרת מיצים חדשה שתשווק תחת השם "100% מיץ", בשלושה טעמים חדשים שטרם יוצרו: מיץ אננס, מיץ תפוח עץ מלא ומיץ פירות. המיצים החדשים עשויים מרכיבי פרי טבעיים ומרכז פרי, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל.

בקבוק 400 מ"ל, 7.60 שקל; בקבוק 1 ליטר, 14 שקל

קוניאק – מיוקוב אספרסו

ליקר קוניאק קפה טבעי, בעל 22% כוהל, הפונה להרחיב את מעגל צרכני הקוניאק מצד אחד ומעגל צרכני האספרסו, מצד אחר. צבעו שחור כהה, מעניק בשומת מורכבת של קפה, עץ קלוי, שוקולד מריר ותפוז. הטעם מאוזן מאוד, בין מריר ומתוק, ומשלב בתוכו רמזים לשוקולד, קפה והדרים. ניתן לשתות קפוא בצ'ייסר, בכוס היי-בול עם קרח או כתוספת לקוקטיילים.

700 מ"ל, 225 שקל

משקה אנרגיה – Blu Day

משקה האנרגיה BLU משיק את משקה BLU DAY – משקה אנרגיה קל המכיל תמצית משיח הפירותי גווארנה. BLU DAY נחשב למשקה אנרגיה קל, מאחר וכמות הקפאין בו נמוכה בכ-50 אחוז מכמות הקפאין במשקה אנרגיה רגיל. יחד עם זאת, מדובר במשקה מעורר וממריץ, עם כ-15 מ"ג קפאין.

פחית 250 מ"ל, 7.99 שקל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן