Skip to content

גנץ מסכם את עמוד ענן: "המבצע השיג את כל יעדיו"

גנץ: "צה“ל ימשיך לעקוב אחר הניסיונות להברחת אמל“ח לרצועת עזה, מאיראן או מלוב - ויפעל בהתאם על מנת לסכלם". הנייה מסכם בעזה שישראל "צרחה מכאבים" ומודה שאיראן היא זו שהזרימה כסף ונשק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרמטכ“ל בני גנץ, ערך היום (חמישי) סיור בפיקוד הדרום, לאור הפסקת האש שהושגה אמש על ידי הדרג המדיני. לדברי הרמטכ"ל, המבצע ”השיג את כל יעדיו ומטרותיו, כפי שהוגדרו לנו על ידי הדרג המדיני".

דברי סיכום. הרמטכ"ל (צילום: דו"צ)
נתנו אורך נשימה לדרג המדיני. הרמטכ"ל (צילום: דו"צ)

"אני מאוד מעריך את כושר העמידה של הציבור. אני חושב שהוא נתן לדרג המדיני אורך נשימה. לנו, הדרג הצבאי, זה נתן יכולת לפעול בשיקול דעת. המבצע הזה השיג את יעדיו ומטרותיו כפי שהוצבו על ידי הדרג המדיני. פגענו קשה מאוד בחמאס באמצעות חיסול ג'עברי עצמו ובמספר בכירים נוספים. פגענו רבות בכל יכולות השיגור. גיוס מערך המילואים אפשר לנו להיות חזקים בזירות האחרות ולהכין את השלב הבא. אסור לבצע פעולה כאשר הפעולה העוקבת אליה איננה מוכנה. צה"ל יכול לעשות כל משימה שהדרג המדיני יגדיר לו", ציין הרמטכ“ל.

 

רא“ל גנץ הבהיר כי על אף הפסקת האש, צה“ל, באמצעות אגף המודיעין, ימשיך לעקוב אחר הניסיונות להברחת אמל“ח לרצועת עזה, מאיראן או מלוב – ויפעל בהתאם על מנת לסכלם.

מנוחת הלוחם (צילום: ליאור גרונדמן)
סוף עמוד ענן. מנוחת הלוחם (צילום: ליאור גרונדמן)

ראש ממשלת החמאס, איסמעיל הנייה, כינס היום מסיבת עיתונאים לסיכום הלחימה. "ישראל צרחה מכאבים", הוא התפאר. בעת אמירת התודות לאלו שתמכו בחמאס, גילה הנייה מהיכן הגיעו הטילים והכסף כשאמר: "אני מודה למי שתרם את הכסף והציוד, הרפובליקה האסלאמית איראן".

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן