Skip to content

האם סרטון הליכוד הוא חיקוי של תכנית סאטירה בארה"ב?

המועמד לכנסת עופר קורנפלד, ראש מטה ניו מדיה ואינטרנט במפלגה אמר הבוקר: "אחרי חודש וחצי של ציפייה, הופתענו לגלות סרטון דלוח וחסר כל אמירה וגילינו שהבדיחה בה צפינו היא חיקוי גרוע וחסר יצירתיות של סדרה הרבה יותר שנונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קמפיין הליכוד, בו נראות בובות הפוליטיקאים תחת הכותרת "תיאטרון האבסורד של השמאל", הוא חיקוי לא מוצלח של סרטון ששודר במסגרת תוכנית הסאטירה האמריקנית – The Potter Puppet Pals. כך מאשימים במטה הניו מדיה של מפלגת העבודה.

מתוך סרטון היוטיוב של הליכוד "תיאטרון האבסורד של השמאל"
מתוך סרטון היוטיוב של הליכוד "תיאטרון האבסורד של השמאל"

את החיקוי, לכאורה, גילתה בתו של שי ברק, פעיל במפלגת העבודה. היא ראתה את סרטון הליכוד בטלוויזיה ומיד נזכרה בסרטון של תוכנית הסאטירה האמריקנית – ושלפה אותו מהאינטרנט. ואכן, צפייה השוואתית בשני הסרטונים, אכן מעלה חשד כי סרטון הליכוד הוא חיקוי לכאורה.

המועמד לכנסת עופר קורנפלד, ראש מטה ניו מדיה ואינטרנט במפלגה אמר הבוקר: "אחרי חודש וחצי של ציפייה, הופתענו לגלות סרטון דלוח וחסר כל אמירה וגילינו שהבדיחה בה צפינו היא חיקוי גרוע וחסר יצירתיות של סדרה הרבה יותר שנונה. הסרטון משקף בדיוק את מה שכבר למדנו על שלטון נתניהו וליברמן בארבע השנים האחרונות – הוא פתטי, חיוור וחסר מעוף. אנו בטוחים שקהל הבוחרים יזהה את הזיוף גם במסרי הליכוד האמיתיים ויביא בקלפי לסופה של  הפרודיה העצובה של כולנו ששמה ממשלת הליכוד ביתנו".

מהליכוד ביתנו נמסר בתגובה: ״אין קשר לתכנים או לדמויות מהסרטון עליו הצבעת, אבל בהחלט צד את עינינו מוטיב תיאטרון הבובות – כי רצינו להדגיש שמפלגות השמאל מתנהלות כשבויות של מסרים ללא קשר למציאות כמו בובות מתוכנתות".

מתוך סרטון היוטיוב של The Potter Puppet Pals

מתוך סרטון היוטיוב של The Potter Puppet Pals
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן