Skip to content

המצב בשטחים מתדרדר: אש נפתחה לעבר אוטובוס אגד

האוטובוס נפגע מקליעים, איש לא נפגע מהירי. כוחות הביטחון סורקים את האזור. בצומת תפוח נעצרו שני פלסטינים עם מטעני צינור מאולתרים וסכין. הלילה עצר צה"ל עוד ארבעה צעירים פלסטינים בגדה והעבירם לחקירת השב"כ. הפרקליטות הצבאית הורתה לפתוח בחקירה על נסיבות מותו של נער פלסטיני שנפגע במהלך עימותים ליד קבר רחל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אש נפתחה הערב  (ראשון), לעבר אוטובוס אגד נסע מכיוון ירושלים לעבר התנחלות ענתות סמוך לכפר חיזמה בשומרון. מהמשטרה נמסר כי אין נפגעים אך האוטובוס נפגע משני קליעים. כוחות הביטחון הוזעקו למקום וכעת סורקים את האזור במטרה לאתר את היורים. מאוחר יותר הערב,  בקרוב ל – 20:30, עצרו שוטרי מג"ב שני פלסטינים בסמוך לצומת תפוח שבשומרון כשברשותם שבעה מטעני צינור מאולתרים וסכין. הם הועברו להמשך חקירה וחבלנים נטרלו לפני שעה קלה, את המטענים. על פי החשד, השניים התכוונו לבצע פיגוע במחסום.   

הפרקליטות הצבאית הורתה היום לפתוח בחקירת מצ"ח לבירור נסיבות מותו של הנער, סלאח עמארין, בן ה-15, שנפגע במהלך עימותים אלימים סמוך למעבר קבר רחל ליד בית לחם, ב-18 בינואר. הנער מת מפצעיו חמישה ימים לאחר מכן בבית החולים.

מוקדם יותר בליל שבת, עצרו כוחות צה"ל ארבעה פלסטינים. שניים מהם נעצרו בשכונת בית פג'אר בבית לחם ושניים אחרים בחברון. הארבעה נלקחו לחקירה. מנהיג הפתח בבית פאג'ר אמר כי שני העצורים מבית פג'אר הם בסאן סאלים בן 24 וחאמזי מחמוד טאקאטקה בן 25. יצוין כי לאחרונה, צה"ל והשב"כ מגבירים מאמצים לעצור את חברי הארגונים של החמאס ואחרים בגדה המערבית בניסיון למנוע התחממות בשטחים. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן