Skip to content

קיטש ונציאני משגע: קרנבל של צילומים וציורים

יצחק דוידוביץ' מיטיב לטפל בדמויות הקרנבל השונות, אך מציג גם את הפיגורות הפחות מושלמות, הפחות מפורכסות, היותר אנושיות. הזמנה לתערוכה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצחק דוידוביץ', מנכ"ל חברת מדטון בע"מ, העוסקת בייבוא ציוד רפואי, כבר הציג שלוש תערוכות יחיד בעבר. הפעם, לקראת פורים, הוא יוצא לחגוג ברחובות ונציה במהלך פסטיבל המסכות. התערוכה מציגה שילוב נדיר של צילומים ייחודיים מקרנבל המסכות עם ציורים אותם צייר האמן.

צילומים של יצחק דוידוביץ' (הקליקו על התמונה כדי לראות אותה בהגדלה)

יש בוונציה שילוב מטריף של זהב, כחול, ורוד וקיטש משגע. העיר הזאת, הרומנטית והמרגשת בעולם, מרעיפה על הצופה שילוב אקלקטי של ארכיטקטורה, אמנות ולגונות כחולות.

דוידוביץ' מיטיב לטפל בדמויות הקרנבל השונות, אך מציג גם את הפיגורות הפחות מושלמות, הפחות מפורכסות, היותר אנושיות. סימביוזה של גוונים, טקסטורות ושפות שונות משולבות, פיסה ייחודית מקרנבל אחד מסנוור שלא נגמר. 

במסגרת עבודתו ונסיעותיו הרבות ברחבי העולם נדבק דוידוביץ' בחיידק האמנות. באחרונה החל ללמוד צילום באופן מקצועי, ובמקביל התחיל לצייר. בתערוכה החדשה, שתוצג החל מהערב בגלריית הבית הירוק באוניברסיטת ת"א (רחוב ג'ורג' וייז 24, רמת אביב), הוא משלב את שתי האמנויות. את התערוכה אוצר גיא עולמי, והיא תוצג עד 28 בפברואר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן