Skip to content

ולנטיין דיי: הסרטים הרומנטיים שיגרמו לכם להתרגש

"מגפון" ממליץ: מבחר סרטים חדשים ליום האהבה. קולנוע רומנטי, ארוחה לאור נרות ואל תשכחו זר פרחים או חפיסת שוקולד. וולנטיין דיי השנה יהיה התחלה של אהבה מהסרטים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האביב עדיין לא באוויר, אבל לא צריך תירוץ כדי להפעים את הלב. ידוע שסרט וארוחת ערב נחשבים בארצות רבות כדייט מושלם, על אחת כמה וכמה אם המתכון המושלם נפרש על שולחננו במהלך יום האהבה הבינלאומי, ולנטיין דיי – היום, ה-14 בפברואר.

סיפור אהבה המתגבר על כל הקשיים. "מקום מבטחים"
סיפור אהבה המתגבר על כל הקשיים. "מקום מבטחים"

אינספור סרטים בתולדות הקולנוע גרמו לנו להתרגש ולהזיל דמעה, חלק בוודאי ראיתם, חלק בוודאי לא שמעתם עליהם מעולם: "ליידי איב" (1941), "הר ברוקבק" (2005), "אנני הול" (1978), "מצב רוח לאהבה" (2000), "לפני הזריחה" (1994), "לפני השקיעה" (2004), "מטריות שרבורג" (1964) וכמובן "קזבלנקה" (1942).

[related-posts title="http://megafon-news.co.il/asys/archives/123475"]

גם סרטים רומנטיים וחדשים מעטרים את המסכים בימים אלו, והנה כמה מההצעות המפתות עבור קהל חובבי הקולנוע וריגושי האהבה:

ניקולס ספארקס נחשב לאחד הסופרים הרומנטיקנים ביותר של העשור האחרון. ספריו עובדו לקולנוע וזכו להצלחה ענקית.  "היומן" למשל. בולנטיין דיי 2013 סרט חדש המבוסס על ספרו "מקום מבטחים" יוצא אל המסכים וזוגות אוהבים מוזמנים להתענג על סיפור אהבה, המתגבר על כל הקשיים, כדי לזכות באהבת אמת.

אין הזדמנות שנייה לפעם הראשונה. "הפעם הראשונה"

"הפעם הראשונה" הוא סרט רומנטי, על הנושא המעניין ביותר בעולם: אהבה. שני תיכוניסטים נפגשים באקראי בזמן משמעותי בחייהם. כל מהלך שיעשו יחד, ישפיע ויקבע את עתידם, ביחד או לחוד. "הפעם הראשונה" עולה לאוויר במיוחד ביום האהבה, והוא סרט החיים של כל צעיר וצעירה, עם דילמות חיי האהבה בצל הכמיהה לזוגיות אמיתית. כי אין הזדמנות שנייה לפעם הראשונה.

מהבמאי של "נאום המלך", טום הופר, זוכה פרס האקדמיה לבמאי הטוב ביותר, מגיע "עלובי החיים", העיבוד הקולנועי של הסנסציה העולמית האהובה, שנצפתה על ידי יותר מ-60 מיליון איש ב-42 מדינות וב-21 שפות ברחבי העולם ועדיין שוברת שיאים בקופות בשנתה ה-27, למרות הביקורות הלא מחמיאות.

בהפקת הענק מככבים: יו ג'קמן, זוכה האוסקר ראסל קרואו, אן הת'אוויי, סמנתה ברקס, הלנה בונהם קרטר וסשה ברון כהן. על רקע נופי צרפת של המאה ה-19, "עלובי החיים" מספר סיפור ארוך על חלומות שהתנפצו, ואהבה נכזבת, תשוקה, הקרבה וגאולה – עדות נצחית להישרדות הרוח האנושית. ג'קמן מגלם אסיר לשעבר, ז'אן ולזא'ן, הנרדף במשך עשרות שנים על ידי השוטר האכזר ז'אוור (ראסל קרואו) לאחר ששבר את השחרור על תנאי. כשולז'אן מסכים לדאוג לבתה של פאנטין (הת'אווי),  חייהם משתנים לנצח.

קומדיה רומנטית. "שנה גג"

אם החגיגה הזו לא מספיקה לכם, קבלו מנה גדושה אחרת של אהבה. מהיוצרים של "יומנה של ברידג'יט ג'ונס" ו"נוטינג היל" מגיע משב רוח רענן ומשעשע במיוחד: "שנה גג" היא קומדיה רומנטית בריטית, וכטבעם של הבריטים, חוש ההומור המיוחד שלהם מבטיח סיפור אהבה עם התחלה, שברוב הסרטים ההוליוודיים תיחשב לסוף, אבל בסיפור הזה, הוא רק ההתחלה – הסוף מפתיע מאוד.

בסוף האהבה מנצחת. "מפגשים"

את המתכון שלנו ליום האהבה נסיים בדובדבן שבקצפת. הסרט "מפגשים" מאשר את העובדה, כי לאהבה אין גבול. הרצון להיות אהוב או נאהב, קיים בכל אחד מאיתנו, ולא משנה באיזה מצב רגשי או גופני אנו נמצאים בו.

קולנוע רומנטי, ארוחה לאור נרות ואל תשכחו זר פרחים או חפיסת שוקולד. וולנטיין דיי השנה יהיה התחלה של אהבה מהסרטים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן