Skip to content

יוחאי הלוי הצטרף אל דונלד סנפורד באליפות אירופה באתלטיקה באולם

מחר תיערך תחרות הזמנה לקופצים לגובה, שינסו לקבוע קריטריון לגטבורג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות


בשתי תחרויות המבחן הראשונות שהתקיימו אתמול (רביעי) ואתמול באיצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, קבע יוחאי הלוי 16.36 מ' (0.8) בניסיונו הראשון בבור הקפיצה המשולשת, והוכיח בכך כי הוא נמצא בכושר ראוי לייצוג מדינת ישראל באליפות אירופה באולם שתתקיים בתאריכים 1-3.3 בגטבורג שבשבדיה. כזכור, חלק מהאתלטים קבעו את הקריטריון הדרוש בשנה שעברה, והשנה נדרשת מהם רק הוכחת יכולת ראויה להשתתפות באליפות. אחרי שדונלד סנפורד ממכבי ת"א ששבר בשנה שעברה את השיא הישראלי בריצת 400 מ' כשקבע 45.71 שנ' במשחקים האולימפיים, קבע למעשה גם את הקריטריון לגטבורג, השנה הוא כבר הספיק לקבוע תוצאות איכותיות ולהוכיח את יכולתו לקראת התחרות בגטבורג.

אתמול נערכה תחרות מבחן בקפיצה לגובה, בה התחרו הקופצים בתחרות הראשונה שלהם לעונה זו. מעין שחף (פורמן לשעבר) ממכבי חיפה היא היחידה מבין כל קופצי הגובה שקבעה קריטריון כשעברה בשנה שעברה 1.90 מ', ולכן נדרשה לעבור היום 1.85 מ' על מנת להוכיח שהיא בכושר טוב לקראת האליפות בגטבורג. שחף עברה 1.75 מ' וסיימה שנייה אחרי דניאל פרנקל ממכבי ת"א שעברה בניסיון השני 1.80 מ'. פרנקל ניסתה לאחר מכן לחלוף על פני גובה של 1.83 מ', אולם לא הצליחה. עבור פרנקל שחזרה מהפציעה הקשה שלה רק לקראת סיום העונה שעברה, תוצאת הקריטריון הנדרשת היא 1.89 מ'. השתיים תנסנה לשפר את תוצאותיהן מהיום בתחרות מבחן נוספת שתתקיים בשבת הקרובה באיצטדיון הדר יוסף.

בין הגברים דמיטרי קרויטר ממכבי ת"א חלף על פני 2.15 מ' וזה בהחלט יכול לעודד את חובבי האתלטיקה לקראת המשך העונה. קרויטר ניסה לעבור 2.20 מ' ללא הצלחה. ניקי פאלי ממכבי חיפה סיים שני בתוצאה 2.10 מ', לפני חברו לאגודה קוסטנטין קריניצקי שעבר 2.00 מ', תוצאה זהה לזו של צור ליברמן מאתלטי מיזונו נתניה ששיפר בכך את שיאו האישי ב-4 ס"מ.

ביום שישי  תתקיים תחרות מבחן נוספת בקפיצה לגובה בה תינתן הזדמנות נוספת לקופצים לנסות ולקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה באולם בגטבורג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן