Skip to content

אופטימיות לקראת המשך המו"מ מחר בין הליכוד לבית היהודי

"השבוע אני איש בשורות", אמר היום יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בישיבת הסיעה. "המשא ומתן עוסק כרגע במהות, בעמדות ובקווי יסוד ואלה חדשות טובות. נכנסנו לתהליך מהותי של משא ומתן לקראת הקמת ממשלה. אני מקווה שנקים ממשלה במהרה - וזה אפשרי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוותי המו"מ של הליכוד ביתנו והבית היהודי צפויים להיפגש שוב מחר – והפעם באווירה אופטימית לאור ההתקדמות שהייתה במו"מ שהסתיים היום לפנות בוקר. הפגישה הייתה אמורה להיערך הערב, אך נדחתה לבקשת נציגי הבית היהודי.

בליכוד אומרים כי הפגישה שהייתה אמש עד שלוש לפנות בוקר, הייתה טובה והושגה בה התקדמות משמעותית בשורה רחבה של נושאים. "בליכוד מאמינים שאפשר לסיים את המו"מ עם הבית היהודי להצטרפותם לממשלה בראשות נתניהו באופן מיידי", נאמר בהודעה שפרסמה היום דוברת הליכוד.

אופטימי. נפתלי בנט (צילום: ענבל כהן חמו)
אופטימי. נפתלי בנט (צילום: ענבל כהן חמו)

עוד מדגישים בליכוד כי הליכוד מצפה שהבית היהודי יגיש מחר את הצעתו למתווה של השוויון בנטל, כפי שנתבקש בפגישה הראשונה של צוותי המו"מ, לפני שלושה שבועות.

נימה אופטימית נשמעה גם בדבריו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בישיבת הסיעה היום בכנסת. "השבוע אני איש בשורות", אמר בנט. "המשא ומתן עוסק כרגע במהות בעמדות ובקווי יסוד ואלה חדשות טובות. נכנסנו לתהליך מהותי של משא ומתן לקראת הקמת ממשלה. אני מקווה שנקים ממשלה במהרה – וזה אפשרי", אמר בנט. הוא הדגיש כי הוא מעוניין לסייע לראש הממשלה בנימין נתניהו להתמודד עם המשימות הכלכליות, המדיניות והביטחוניות הלא פשוטות שעומדות בפני המדינה.

ובינתיים, ח"כ ניסן סלומיאנסקי מהבית היהודי, מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, לזרז את החקירה בעניינו. פרקליטתו, עו"ד רחל תורן, כתבה ליועץ ויינשטיין: "על מנת להסיר את העננה ולנקותו מכל חשד, ככל שיש כזה, מבקש ח"כ סלומיאנסקי למצות את החקירה, ככל שהיא נוגעת אליו, בהקדם האפשרי. מובן שהוא ישתף פעולה עם חקירה שכזו ויעמיד עצמו לרשות החוקרים, אם וכאשר יידרש לעשות כן".

עו"ד תורן הוסיפה: "ח"כ סלומיאנסקי משרת את הציבור קרוב ל-30 שנים במסירות רבה, הוא נקי מכל רבב וזוכה להערכה עמוקה בקרב הציבור הרחב".

יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, הגיב היום לראשונה על החשדות לכאורה נגד ח"כ ניסן סלומיאנסקי, שלפיהם קנה קולות בפריימריז.

בישיבת סיעת הבית היהודי אמר בנט כי בתקופת המיפקד שנערך בבית היהודי הגיעו לידיעתו חשדות על טוהר תהליך הבחירות ועל פעילות קבלני קולות במפקד בהיקפים גדולים. לדבריו, הבדיקה שערך התמקדה רק בסוגיית טוהר המפקד ובמהלכה נפסלו אלפי טפסים לא חוקים.

"בתקופת המיפקד בבית היהודי, הגיעו לידינו חשדות על פעילות של קבלני קולות בהיקפים גדולים, והוריתי על בדיקה של הנושא", אמר ח"כ בנט. לדבריו, "הממצאים והמידע הועברו כבר לפני חצי שנה לרשויות החוק, ובזה הבית היהודי סיים את תפקידו. כל עוד מתקיימת בדיקה במשטרה עלינו לתת גיבוי מלא לכל החברים. אני מקווה שהבדיקה תגמר מהר ככל האפשר והסיפור יהיה מאחורינו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן